Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

31 Ocak 2014 Cuma

Dalga ve Martı Sesleri


Arkaplanınızda dalga ve martı sesleri?


Buna benzer daha önce yağmur sesi eklemiştim ona da buraya tıklayarak ulaşabilirsin.
Ayrıca bu anlatım önerisini sunan sevgili anonimciğe teşekkürler.

KOD:

<object style="visibility:hidden;" width="1" height="1"> 
<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Av_uwp5g2CU"></param> 
<param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/Av_uwp5g2CU&autoplay=1" type="application/x-shockwave-flash" width="1" height="1" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>



9 yorum:

  1. güzel fikir hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  2. Ne diyeyim harikasın. :)

    YanıtlaSil
  3. Bunu başka şarkılarda nasıl yapabilirim? Mesela One Direction - Midnight Memories şarkısını nasıl yapacam?

    YanıtlaSil
  4. bunlar çok güzel ama şey yap güzel kardeşim bu tür güzel fikirleri sabit olarak senin hissiyatına göre müzikde çalsın ama müziğinde çok fazla önüne geçmesin öyle bişiler olsun :D

    YanıtlaSil
  5. Ya bişey diycem hani bazı bloglarda fotoğraf siyah beyaz oluyo sonra üstüne okla gelince renkli haline dönüyo onu nasıl yapıcaz teması falan mı var yoksa kodla mı?>Temalıysa onun temasını söyler misin?

    YanıtlaSil
  6. ben temamı çok seviyorum ama paylaşımlarımın etrafına beyaz çerçeve eklemek istiyorum bunu nasıl yapabilirim, bu konuda bir yazı yazarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  7. Nasıl kaldırıcam aq bulamadım html şeysinden şalsj buldumda kalkmadı

    YanıtlaSil
  8. Çok işime yarayacak teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Bu aralar gerçekten çok ihtiyacım var kumsala ve yaprak sesine.

    YanıtlaSil