Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

4 Eylül 2013 Çarşamba

Tumblrda Profil Resimlerinin Büyük Halini Görme




Çok güzel bi kızın veya erkeğin profiline girdiğiniz ve fotoğrafını çok beğendiğiniz. Heh işte o fotoğrafın büyük halini görmek isterseniz;

Öncelikle %60-70 dolayında işe yaramaktadır, çünkü her temanın resmi çektirtme olayı farklı, eğer tumblr profil resmini çektirtiyorsa onun büyük halini göremiyoruz, yalnızca temaya sonradan eklenen profil resimlerini görebiliyoruz. Tabi ki denemeye değer.

İlk olarak profil resmine sağ tık yapıp "resim URL'sini kopyala" diyoruz ve ardından yeni bir sekme açıp oraya yapıştırıyoruz. Bütün olay bu kadar.



5 yorum:

  1. Merhaba bu kutucuğu yapmaya çalıştım ama ing olduğundan sanırım pek yapamadım yardımcı olurmusunuz? Bu arada Tumblr da kişiselleştir butonu kayboldu ne yapmalıyım? http://lifenofear.tumblr.com/tagged/quick

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu ekleyecektim iyi hatırlattın, kısa bir süre içinde burada olacaktır anlatımı :)

      Sil
  2. Meraba :) ilk fotoğraftaki gif varya daha öcne nasıl yapılcağını göstermiştin onu bu fotoğraftaki gibi ayrıntıları göstererek nasıl yapıyoruz ? mesela bunun gibi t-shirti gif yapçaz ama bunun gibi belli olmuyo pek anlatamadım ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım anladım, anlatılacaklar listeme ekledim, anlatım olarak eklerim ^^

      Sil
  3. Merhaba. Ben tumblr profil resmimin büyük durmasını istiyorum ama minicik duruyor nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil