Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

16 Haziran 2013 Pazar

Tumblr İmleç Ekleme | Ok İşareti Değiştirme | Mouse İmleci Yapma



Yine istek üzerine bu defa imlecin nasıl değiştiğini anlatıcam sadece nasıl değiştiğini değil aynı zamanda kendi imlecinizi nasıl yapacağınızı da anlatıcam.
Başlayalım o zaman..


İlk olarak bir kaç tane başka sitelerden çalıp beğendim kodlardan paylaşayım

1- Bıyık İmleci | Mustache Cursor


Kodu:

<style> body, a, a:hover { cursor:url('http://www.totallylayouts.com/cursors/random/mustache.png'), auto }</style>

Kodların nereye, nasıl ekleneceğini hâla bilmiyorsan;

     Tumblr HTML Düzenle Bölümüne Kod Nasıl Eklenir?


2- Pokemon'daki Kedi İmleci


Kodu:

<style> body, a, a:hover { cursor:url('http://www.totallylayouts.com/cursors/cartoon/meowth_pokemon.png'), auto }</style>


3- Angry Birds'deki Sarı Kuş


Kodu:

<style> body, a, a:hover { cursor:url('http://www.totallylayouts.com/cursors/cartoon/yellow_angry_bird.png'), auto }</style>


4- Angry Birds Kırmızı Kuş


Kodu: 

<style> body, a, a:hover { cursor:url('http://www.totallylayouts.com/cursors/cartoon/red_angry_bird.png'), auto }</style>


5- Pikaçu İmleci


Kodu:

<style> body, a, a:hover { cursor:url('http://www.totallylayouts.com/cursors/cartoon/pikachu_pokemon.png'), auto }</style>


6- Angry Bird Yeşil Domuz


<style> body, a, a:hover { cursor:url('http://www.totallylayouts.com/cursors/cartoon/angry_birds_pig.png'), auto }</style>


Ayrıca resmini paylaşmadığım şu çok kullanılan üçgen imleç için;

KOD:

<style> html, body, a, a:hover { cursor:url('http://www.snazzyspace.com/cursorsfolder/3d-triangle.png'), auto !important; }</style>

Sonsuz İşareti Olan İmleç


KOD:


<style> html, body, a, a:hover { cursor:url('http://www.snazzyspace.com/cursorsfolder/infinite.png'), auto !important; }</style>

    
Not: Kodların içindeki reklamları sildim, hepsini kontrol etmedim çalışmayan varsa belirtirseniz düzeltirim.



Şimdi kendi imlecinizi kendiniz nasıl yapacaksınız onu anlatayım.

Öncelikle Photoshop şart 

Eğer yok ise CS2 versiyonu artık bedava her sitede bulabilirsiniz 200-300mb bişeydi.

Photoshop'u açıp ardından yeni sayfa açıyoruz(CTRL+N

Bu sayfa 40x40 olacak şekilde, gerçi çok farketmez sizin imleciniz büyük olucaksa daha büyük yapabilirsiniz.



Sonrasında çizebiliyorsanız kendiniz çizersiniz şekil falan eklersiniz, veya istediniz bişeyin resmini koyabilirsiniz, resim koyması daha zor olacağı için ben resim koyucam.

Bir Game Of Thrones sever olarak ben bu resmi koyucam


Şimdi resim koyarken şöyle bir olay var;

koyduğunuz resim eğer PNG değil ise, yani PNG denilen olay resmin arka planının olmaması. 

Eğer PNG değilse üstte göründüğü gibi mouse kare şekilde görülecektir.

Şöyle anlatayım;

 

ÖZET OLARAK: Resminizi aratırken sonuna PNG diye ekleyin aksi takdirde resmi kesmeniz gerekecektir.

Anlatıma Devam

40x40 açtık resmimizi PNG olarak indirdik ve ardında resmi photoshop'a sürükleyip o küçük kareye sığacak şekilde sağından solundan küçültüyoruz.

Tavsiye: Shift'e basılı tutup resmin köşesinden küçültür iseniz resminiz daha az bozulacaktır.

Şu şekilde görünüyor şuan 


Bu şekildeyseniz. tek yapmanız gereken şu sağdaki arkaplan katmanını'nın yanındaki gözü kapatmak.



Tavsiye: tıklama bölümü resmin sol üst köşesidir. isterseniz oraya küçük bir üçgen yapabilirsiniz;
şöyle;




Burdan sonra ise kaydediyoruz;

Ctrl + Shift + S 

PNG'yi seçerek kaydediyoruz.


Resim kayıt işlemi bittikten sonra ise;


Adresine gidiyoruz ve resmimizi oraya yüklüyoruz.

Resim yüklendikten sonra altta kod olarak bize sunacaktır.

Biz 2. sıradakini alıcaz yani Doğrudan Bağlantı olanı.

O orda durakoysun 

Şimdi oradan alıcağınız linki aşağıdaki koddaki KIRMIZI YER'i silerek oraya yapıştıracaksınız, not defterinde yapın isterseniz

<style> body, a, a:hover { cursor:url('KIRMIZI YER'), auto }</style>

Yaptıktan sonra şöyle bişey olacak

<style> body, a, a:hover { cursor:url('http://s7.postimg.org/5r3k5gsmf/icon.png'), auto }</style>

Sonrasında ise bu kodu alıp Tumblr'ımıza atıyoruz.

Bi daha paylaşayım.

 Tumblr HTML Düzenle Bölümüne Kod Nasıl Eklenir?


Sonuç: 

120 yorum:

  1. ben tumbr da temamı değiştirmek istiyorum bunun için bi yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana sayfada detaylı bir anlatım mevcut bakabilirsiniz :)

      Sil
    2. Gürşen bişey soracağım arkadaki beyazlıgı nasıl yok ederiz been photoshop CS5 yapmayı denedim olmadı bende PhotoScape ile yaptım oda arkası beyaz oldundan güzel görük müyor ounun arkasının nasıl beyazlından giderirriz

      resmin linki http://s9.postimg.org/g2u7a6pm3/Mause.png

      Sil
    3. BİRŞEY SORUCAM KODU NEREYE KOPYALICAM

      Sil
    4. ctrl+f yazıp önüne çıkan arama motoru gibi bişeye cursor yazıcaksın sonra html de gözükecek cursor.. ordaki linki silip herhangi bitane imleç urlsi yapıştırıcaksın..

      Sil
    5. http://www.youtube.com/watch?v=qjfLZWxpK-Y buyrun burda herşeyi anlatıyor

      Sil
  2. dashboard teması değil :( kendi profil temamı değiştirmek istiyorum bi yardımcı olursanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da mevcut tema değiştirme diye :) görmemişsiniz sanırım > http://www.tumblrdanasilyapilir.com/2013/06/tumblr-tema-degistirme-tema-yukleme.html - Temalar için google'a yazarsanız birçok tema bulabilirsiniz örnek olarak maxdavis temaları oldukça iyidir. Sadece tumblr temalarından değiştirmek için diyorsanız, onu biliyorsunuzdur zaten kişiselleştire girip sol üstteki tema butonuna tıklıyorsunuz :)

      Sil
    2. çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Hazır mouse kodlarını ekliyorum sadece post, sidebar kısmında çıkıyor imleç arkaplanın üzerinde çıkmıyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen yanlış yere ekliyorsundur, veya temada farklılık vardır, linkini atarsan daha çok yardımcı olmaya çalışırım

      Sil
    2. Kodları yanlış yere eklediğimi sanmıyorum, eklenebilecek heryeri denedim
      Temanın ismini vermek istemiyorum, temayla ilgili birşey söylemeden yardımcı olabilir misin ? :D

      Sil
    3. hahahahah çok özel tema sanırım :D şu yukarda soru sor var ordan gönder yayınlamam :D görmeden yapabileceğim kontrol edebileceğim bişey yok ki

      Sil
    4. Şey evet biraz özel, temayı baştan yarattım bir çok değişiklik yaptım şuan fiziksek olarak hiç bir sorun yok tek sorun mouse imlecinde. Kodları vermem mümkün değil yani :D özel bir kod filan vardır diye şey ettiydim kusura bakma rahatsız ettiğim için iyi çalışmalar :)

      Sil
    5. tumblr linkini atıcaktın sadece neyse nasıl istersen, teşekkür ederim :)

      Sil
    6. aynı sorun bende de var. size nerden ulaşabilirim?

      Sil
    7. bende de var aynı sorun temam da ünlü temanız Aksiyonel Redux v2 nerden düzeltebiliriz

      Sil
  4. bu kodu nereye ekliyoruz?

    YanıtlaSil
  5. Buradaki kırmızı yer neresi? Bulamadım bi yardımcı olur musunuz lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bölümü dikkatli şekilde tekrar okuyun, oldukça açık, kodun içindeki kırmızı-yer yazan yazıyı silip linki yapıştırıcaksınız

      Sil
    2. Olayı şimdi çözdüm yanlış anlamışım. :D
      Çok teşekkür ederim, emeğinize sağlık ^^

      Sil
    3. bişey dicem ben üşendim de imleç yapar mısın bana :D

      Sil
  6. Photoshop CS2'yiindirdim ama kuramıyorum lütfen yardım ediin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani şimdi öyle bi yazmışsın ki ne yapayım nasıl yardımcı olayım bilemedim hiç

      Sil
  7. PHOTOFİLTREDENDE OLUYO ARKADAŞLAR :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her programdan olur heralde ben rahat edemiyorum, photoshop dışındaki programlar zor geliyor açıkcası :D

      Sil
  8. Teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya şu starkların ambleminin kodunuda paylaşamazmısın ??

      Sil
    2. Son yaptığım örnek olarak diye paylaştığım kod ona ait.

      Sil
  9. Facebook butonu koyamıyor muyuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyabiliyoruz blogta mevcut

      Sil
    2. Aradım ama bulamadım yardımcı olabilir misiniz ?

      Sil
    3. Facebook butonundan kastın nedir? sayfa olarak ekleyip facebook linkini verebilirsin

      Sil
    4. Yani twitter için kuş ve kenarda bi aparat var facebook içinde var mı ? anlamında sordum

      Sil
  10. Bişey sorucam,çoğu linki denediğimde fotoğrafta gösterildiği gibi olmadı,bide şu uzay efekti yaptığımda çok yavaşladı,yıldızlar 10 saatte gidiyo,çokmu yüklendim ki acaba? HE bide şey kendi temamızı nasıl yapıyoruz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkinle gelirsen yardımcı olmaya çalışırım görmüyorum çünkü kodlarını ayrıca büyük ihtimal bilgisayarından kaynaklı bir sorundur

      Sil
  11. Sol alt köşeye olacak şekilde bunu da ekler misiniz lütfen? ^^ http://31.media.tumblr.com/ef866f4dcf4aa861fe9497e71c94c8ce/tumblr_mqryeyiuOl1s45cayo1_500.png

    YanıtlaSil
  12. photoshop ta yaptığının kodunu verir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten paylaşmıştım alttaki kod ona ait

      Sil
    2. inceden bi rezil olduğumu hissettim :D

      Sil
  13. Ben kodu yapıştırıyorum fakat olması gerekirken profilimde link olarak belli oluyor aşırı sinir oldum :/

    YanıtlaSil
  14. http://s1308.hizliresim.com/1d/6/r6y0k.jpg Kodu yapıştırdım Ctrl+F yaptım tabiki.Sonrada yapıştırdım böyle oldu

    YanıtlaSil
  15. başka çeşit imleç yok mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın bir süre içinde daha fazla çeşit eklemeyi düşünüyorum bu süre içersinde mouse cursors diye aratarak başka sitelerden alabilirsiniz

      Sil
  16. başka çeşit imleç varsa yüklerseniz sevinirim photoshop cc yi indirdim ama yapamadım :/

    YanıtlaSil
  17. monster yazan müziğin adı ne

    YanıtlaSil
  18. peki bu kodu nereye yapıştırıcam ?

    YanıtlaSil
  19. ya kendi imlecimi yaptım ama önceden sonsuz işareti vardı galiba o yüzden yenisini algılamıyo eskisini silicem heralde ama onun kodunu da göremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tumblrdan anonim olmadan tekrar yazarsan daha detaylı yardımcı olabilirim

      Sil
  20. üst üste tema yapınca birbirine karıştı galiba benimki 3 4 defa yaptım şuan çok kötü oldu ne yapayım?

    YanıtlaSil
  21. off off... ölücem burda admin :((( bi bıyık yapim dedim onun dışında herşeyi yaptım :((( dağıttım sayfayı:((( help me please;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HTML KISMINDA BOŞ BİR YER OLMASI GEREK ÖRN 143 YAZIYOR VE ORASI BOŞ ORAYA BIYIĞIN KODUNU YAPIŞTIR VE HİÇBİRŞEY SİLMEDEN KAYDET BU KADAR BASİT NEYİNİ ANLAMIYORSUNUZ :)

      Sil
  22. Süper teşekkürler ^^ Bıyık çok hoştu :D http://darkmonstercat.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  23. sonsuzluk işareti beyaz olarak bana kod yollarmısınız lütfennn

    YanıtlaSil
  24. CS4'le de yapılıyor mu bu işlem ?

    YanıtlaSil
  25. benm hesabım ücretsiz ama bu tür şeyler ücretli mi yani efekt imleç değiştime falan ? babamla papaz olmak istemiyoum da

    YanıtlaSil
  26. Sağol adminde bunu kral tacı gbi olanını bulabilirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.snazzyspace.com/cursorsfolder/king.png bu resim url'sini en altta verdiğim kodun içine ekleyebilirsin

      Sil
  27. http://www.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.sandal-balikevi.com/img/sandal/dumen.png&imgrefurl=http://www.sandal-balikevi.com/&h=326&w=378&sz=143&tbnid=LXG6w_xNU4E5fM:&tbnh=90&tbnw=104&zoom=1&usg=__Wh_EvGxM2upLiHFFwuPGY3jqXCI=&docid=2IK7UaGAXy6cfM&sa=X&ei=bGtRUoT9HMWAtAaSpIGwCQ&ved=0CDQQ9QEwAQ bunu benim için koda cevirir misiniz lutfeen ?

    YanıtlaSil
  28. ya ben önceki imlecimi kaldıamıyorum yardım ett lütfenn

    YanıtlaSil
  29. Ben bi stıcker göndersem benim için yapabilirmisin ben yapamdımda sticker,375x360.u1.png :D

    YanıtlaSil
  30. sonsuzluk işareti çalışmıyor

    YanıtlaSil
  31. Göörrkkaannn bana nasıl resmin kenarına ok yapıldığını söylee görrkaannnn :DD bu arada yapamadım ben yia eski yaptığımı yapıştırıyom yine normal imleç oluyo yapıcam şeyi skym :((

    YanıtlaSil
  32. dudak işaretide koyar mısınız varsa :D:D

    YanıtlaSil
  33. LÜTFEN BANA YARDIMCI OLUN TUMBLR SAYFAMA GİRİNCE İLK GÖSTERİYOR 1-2 SANİYE SONRA EKRAN BEYAZ OLUYOR VE DÜZELMİYOR DA NE YAPABİLİRİM YARDIMMM :S

    YanıtlaSil
  34. ya reklamın gitmiyo napcaz

    YanıtlaSil
  35. AT imleci yapabilirmisin kardeşim :)

    YanıtlaSil
  36. ben yaptım ama sadece belli bir kısımda görünüyo şekil ne yaptıysam html'ye :D

    YanıtlaSil
  37. ya eklediğim imleci kaldırmak istiyorum?

    YanıtlaSil
  38. YA ABİ BENDE CS4 VE CS5 VAR ONLARDAN OLUYORMU BU ?

    YanıtlaSil
  39. ne mouse imleci ekleyebildim ne arka planı değiştirebildim nede müzik ekleyebildim çok mal hissediyorum şuan ağğğğğğğğ

    YanıtlaSil
  40. Başka imeleç şeysi yok mu :/

    YanıtlaSil
  41. Gürkan sana nerden ulaşabilirim ?

    YanıtlaSil
  42. Tumblr hakkında her seyi sizin sayenizde öğrendim çook teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  43. ben kendi imlecimi yaptım tumblra yüklenmiyo :(

    YanıtlaSil
  44. daha çok imleç yükleyin lütfen :)

    YanıtlaSil
  45. DUMAN yazan imleç yüklemelisiniz

    YanıtlaSil
  46. taylor swift yazan bir imleç lütfen ve fazla yazılabiliyorsa taylor demi ve selena yazan olabilir.

    YanıtlaSil
  47. Abi herşey tamamda kodu nereye kopyalayacağım ?

    YanıtlaSil
  48. kodu nereye yapıştıracağınızı bulabilmek için ( CTRL + F )'e basıyorum ama olmuyo yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  49. Çok teşekkür ederim, sayenizde birçok şey öğrendim :)

    YanıtlaSil
  50. Yüklediğim hiçbir kodu kabul etmiyor sürekli ''your custom theme HTML appears to be invalid'' diyor.

    YanıtlaSil
  51. Ben nasıl yapılacağını buldum arkadaşlar. Önce kişiselleştir'e giriyoruz, oradaki HTML düzenle'ye açıp en üst kısımda yer alan 10. sıradaki kutucuğa yukarıdaki herhangi bir linki silerek tamamen üstte seçtiğimiz bir linki yapıştırıyoruz daha sonra ön izlemeyi güncelle sonra kaydet dediğimiz zaman oluyor. Mesela ben sonsuzluk işaretini seçtim 10. kutuya yukarıdaki sonsuzluk işaretinin linkini yapıştırdım, oldu.

    YanıtlaSil
  52. baya önceden burdan imleç yapmıştım şimdi düzelmiyor ne yapmalıyım bulamadım bir türlü

    YanıtlaSil
  53. ben bi png yollasam onu yapabilir misiniz program yüklenirken hata oldu da

    YanıtlaSil
  54. rica etsem keman imleci yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  55. Mouseden buhar çıkma şeyi var mı? Bulamıyorum da.

    YanıtlaSil
  56. ya şimdi bu imlecin kodlarını ben anlamadım nereye yapıştırcaz gitar imlecini denedim bu seferde arka plan gitti

    YanıtlaSil
  57. rock işareti yapabilir misin?

    YanıtlaSil
  58. ya şimdi bu sayfaya girdiğince çıkan üçgen imlecinde kodunu koyabilir misinn

    YanıtlaSil
  59. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  60. Gürkan ya şey dicem Atatürk'ün imzasınıda böyle yapabilir misin ? ben yapamadım da ? lütfen ?

    YanıtlaSil
  61. daha fazla alternatif ekleyin lütfen

    YanıtlaSil
  62. kuru kafa yapmak istiyorumkodu nedir x?

    YanıtlaSil
  63. doctor whodaki TARDİS imlecinin kodunu biliyo musunuz

    YanıtlaSil
  64. ulukurt'un kodunu verebilir misin? bana özel dersen anlarım :) ben de buz ve ateşin şarkısı hayranıyım <3

    YanıtlaSil
  65. eskiden buralarda bi yerde One Direction imleci vardı bulamıyorum yardımcı olur musun?

    YanıtlaSil
  66. mouse imlecini ve mousedan dökülen seyleri kaldırmak istiyorum ne yapabilirm

    YanıtlaSil
  67. Ya pençeli köpek patisi gibi bir şey vardı.Biliyor musun?

    YanıtlaSil
  68. istanbullu bi imleç arıyorum uzun süredir bulamadım ve yapamıyorum bana bi tane yapar mısın?

    YanıtlaSil
  69. ÇOK ACİL YARDIM İSTİYORUM HANGİ İMLECİ DENERSEM DENEYİM OLMUYOR ACABA OKDAN DÖKÜLEN ZIMBIRTILARDAN VAR DİYE Mİ İMLEÇ DEĞİŞMİYOR BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ BU LÜTFEN YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  70. Dogru yaptıgım halda olmuyor napabılır acil ?

    YanıtlaSil
  71. ya şu sol üst köşeye nasıl üçgen yapılıyor yardım edn lütfen

    YanıtlaSil
  72. elma cursorı bileniniz var mı? güzel bi elma cursor ı yapabilir misin ya da gürkan?

    YanıtlaSil
  73. Ben kendi imlecimi yaptım dediklerinizi harfiyen yerine getirdim lakin olmadı. Ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bana maus imleci yapacağın fotoğrafı atarsan yaparım

      Sil
  74. ya arkadaşlar benim blogum tumblrdan değil nasıl yapıcam anlatılanları :(

    YanıtlaSil
  75. ben kendime yapacaktım bir türlü yapamadım, yardımcı olabilecek biri var mı?

    YanıtlaSil
  76. Ben her şeyi yapıyorum resim de png ama arkası beyaz oluyor yine

    YanıtlaSil
  77. kodları deniyorum ama hepsinnde profilimin üstünde bir sürü yazı yazıyor. degişik birşey oluyor. kodlarda mı hata var

    YanıtlaSil