Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

19 Ocak 2013 Cumartesi

Tumblr HTML Düzenle Bölümüne Kod Nasıl Eklenir?


Daha önceki anlatımların ikisinde bu olay geçiyor aslında ama bundan sonra ekleyeceğim her ders için tekrar tekrar göstermektense bunu ayrı bir anlatım olarak anlatmak daha iyi olur diye düşündüm. Devam...

<!--Güncelleme-->

Anlatımın En Altına Video Anlatım Eklenmiştir.

<--Güncelleme-->

İşlemi yapacağımız kodu kopyalıyoruz.


Sonrasında tumblr bloğunuz üzerinde kişiselleştir bölümünü açıp HTML'i düzenle butonuna tıklıyoruz.


sonrasında;

Burası önemli birazcık, kodu nereye yapıştıracağınızı bulabilmek için ( CTRL + F )'e basıyoruz ve karşımızda çıkan ekrana /head yazıyoruz.



/head yazıp tamam dedikten sonra o bize header tagının bitiş bölümünü getirecektir. </head> olan tag. 

bkz: resim4235467


EDİT: 
Arkadaşlar birçok kişi tagın üzerine derken /head kodunu silip yapıştırıyormuş, bunu yapmayın tagın üzerine yapıştıracaksınız.

Eğer bu </head> tagı dışında bi yere geldiyse tekrar ctrl+f yapıp enter yapınız. 

"/header.jpg" gibi kod parçalarını gösterebilir. dikkat edeniz buna, aynen üstteki tagı görene kadar ctrl+f > enter olarak devam ediniz.

Tagı bulduktan sonra kodumuzu hemen bunun üzerinde rastgele bi yere yapıştırıyoruz.



Kodumuzu yapıştırdıktan sonra tamam, okey, kaydet, falan fıstık işlem bu kadar.

EDİT:

Şimdi eklediğiniz yere çok dikkat edin </header>  tagının üstüne değil  </head> tagının üstüne olmalı. Buraya olmuyorsa eğer  </body> tagının üstüne ekleyin.

Tumblr HTML Düzenle Bölümüne Kod Nasıl Eklenir? - Video Anlatım



<!--Güncelleme 2-->

Herkesin çok takıldığını bir konu, /head kodunun 1 kere kullanıldığını zannetmek. Böyle bi olay yok arkadaşlar, hep şu tarz sorular geliyor;


"Şimdi diyelim müzik player kodunu aldım /head in üstüne yapıştırdım. daha sonra diyelim online sayaç kodunu aldım ama bu sefer html düzenleme yerine ctrl+f yaptıktan sonra /head yazdıgım zaman çıkmıyo çünkü başka /head yok. bu diğer kodları nereye yapıştırıcaz. umarım anlatabilmişimdir sorunumu. teşekkür ettim şimdiden."

Sizde böyle düşünüyorsanız yaptığınız hata kodu eklerken /head kodunu silmeniz. /head kodunu silmemeye dikkat ederseniz bir sorun yaşamazsınız.  Eğer silmişseniz son eklediğiniz kodu bulun ve ekleyeceğiniz diğer kodu bunun altına üstüne herhangi bir yerine yapıştırın. /head koduna çok takılmamak gerekiyor aslında, <style> ve </style> kodları arası hariç herhangi bir yere yapıştırdığınızda da çalışıyor kodlar. Mesela kodlarınızın en altına yapıştırsanız da çalışacaktır.


<--Güncelleme 2-->

195 yorum:

  1. Çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. kardeşim dediklerini harfiyen uyguladım fakat kaydete tıklıyorum yeniliyor olmuyor hiçbişekilde çıldıracagım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de; /head kodu değilde /body diye aratıp onun üzerine yapıştırıp dene, yine olmazsa aldığın kod muhtemelen farklı bir kod tipi olabilir, yapmayı denediğin olayı açıklarsan daha çok yardımcı olmaya çalışırım :)

      Sil
    2. Bodyi de headi de denedim fakat olmadı :/

      Sil
    3. Şu şekilde arat < /body > veya < /head > ikisinin de mutlaka olması lazım bunlardan birini bul kodunu bunların üzerinde diğer kodlara karıştırmadan yapıştır. Eğer olmazsa, ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum onu da yazarak yaptığın veya aldığın yerin linkini vererek detaylı olarak tekrar yaz daha iyi yardımcı olayım

      Sil
    4. O büyüktür küçüktür işaretleri arasında boşluk yok kabul etmediği için öyle yazmak zorunda kaldım

      Sil
    5. benim hiçbir şekilde olmuyor kodlar doğru adım gibi eminim iki şekilde de yaptım fakat bir türlü olmuyor

      Sil
    6. Ne kodu ekliyorsunuz?, aldığınız yeri de yaptığınız işlemleri detaylı olarak anlatırsanız yardımcı olmaya çalışırım

      Sil
    7. benimkide aynen ne yazsamda olmuyo patlayan baloncuk eklemeye çalışıyorum ama

      Sil
    8. şimdi eklediğiniz yere çok dikkat edin, /header tagının üstüne değil /head tagının üstüne olmalı. Buraya olmuyorsa eğer /body tagının üstüne ekleyin. 3-4 kere deneyin, yaptığınız işlemi bazen kabul etmiyor tumblr, tamamen olmadığına eminseniz temanızın kodlarını
      BURAYA gönderin. özel kalsın istiyorsanız da ask.fm'den yollayın.

      Sil
    9. yaptığımız bir efekti nasıl geri alabiliriz?

      Sil
    10. Buradan kodu silmeden öncesini yeniden yükleyin

      Sil
    11. yaptım çok teşekkürler :)

      Sil
    12. kardeş ben ne yaparsam yapıyım head ve body tagını sadece 1 kere kullanabiliyorum

      Sil
    13. siliyosun muhtemelen kodları, yeni kod ekleyeceksen eğer daha önce eklediğin kodu bul onun altına veya üstüne bi yere yapıştır

      Sil
    14. lütfen yardım edin ne yaparsam yapıyım olmuyo dediklerinizin hepsini denedim :(

      Sil
    15. ben de music player eklemeye çalışıyordum ama ondan önce yağmur sesi vardı da onu silmiştim. şimdi ise /body yi de /head i de bulamıyorum

      Sil
    16. Mobilden nasıl yapılıyor illa pc mi gerekiyor?

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. yaptım fakat çok önemli bişi değilmiş sayfanın en üstünde twitter hesapım var ama ben onu istemiyorum;tumblrda beni takip edenleri nasıl göstericem milette var tumblr profillerinde takipçi listeleri nolur yardım..

      Sil
    2. Sizi takip edenleri değil de, sizin takip ettiğiniz blogları eğer temanın destekliyor ise ayarları düzenleden takip ettiğim blogları göster ile gösterebilirsiniz, Twitter'ı da yine ayarlardan mutlaka gösterip gösterilmemesi için seçenek sunulmuştur oradan düzeltebilirsiniz, eğer olmazsa ve HTML bilginiz var ise twitter ile alakalı kodları silebilirsiniz.

      Sil
  4. ne kodu yapıştırıcaz ben onu anlamaadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklemek istediğiniz aksiyonların kodlarını elbette, ne tür kodlar olduğunu blogtaki diğer anlatımlardan bulabilirsiniz

      Sil
    2. bu kodları nerden bulucaz ya nasıl açıcaz o sayfayı

      Sil
    3. Yanlış anlamadıysam; bloğunuza girip oradan kişiselleştir, oradan da HTML Düzenle'ye tıklayarak bu kodlarını bölümü bulabilirsiniz. Ama oraya ekleyecek kodları nereden bulabilirim dediysen bu bloğun anasayfasında biraz dolaşırsan işine yaracak kodlar bulabilirsin veya internette araştırabilirsin

      Sil
  5. ben ekledim profılımde gözüküyor ama şarkı çalmıyor neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogunuzu görebilirsem daha çok yardımcı olabilirim, chrome kullanmıyorsanız flash player eksiklinden olabilir veya eklediğiniz video 1080p kalitesinde ise yüklemesi geç sürüyor olabilir veya youtube dışında bir siteden eklediyseniz müziği desteklenmiyor olabilir.

      Sil
    2. ben yeni açtım tumblr ve benimkinde de aynı sorun oldu ne yapmalıyım?

      Sil
  6. benim temamın orda HTML'İ düzenle diye bir yer yok ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  7. Herşeyi yaptım ctrl+f yapınca çıkan yara /head yazıyorum 0/0 yazıyor, lütfen yardıım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de; /body diye aratıp o tagın üstüne kopyalayın kodu

      Sil
    2. bende aynısını yaptım olmuyor

      Sil
    3. bendede olmuyor

      Sil
  8. ya temalardan html kod yazılan yere geçemiyorum internetten o kadar da araştırdım ama hiçbi sonuç yok acil yardım gerekiyo bi anlatsanız :( paralı bi temayı öge denetleme yoluyla ücretsiz olarak kullanıyorum gerekli işlemleri yaptım hiçbir sorun yok fakat geri dönüp htlm kodun olduğu yeri bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Premium temalarda olmuyor o ne yazık ki ya, HTML düzenle bölümüne giremiyorsunuz, paralı olduğu için kopyalanıp internette paylaşılabilinir diye açmıyorlar.

      Sil
  9. çok teşekkürler . ben farklı bişey sorucam tumblr'da imlecimi nasıl değiştirebilirim bi anlatır mısınız? şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, detaylı anlatım eklenmiştir ana sayfadan bulabilirsiniz :)

      Sil
  10. tumblr hesabıma bi seyler oldu ya acıl yardım hiçbir gönderim gözükmüyor sadece şarkı listemden şarkı çalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha detaylı anlatabilirseniz yardımcı olabilirim, kodlarını mı sildiniz, durduk yere mi oldu, görmeden, naptığınızı bilmeden yardımcı olamam linkinizi atabilirseniz bi kontrol edeyim

      Sil
    2. Benim de aynı sorun var ya,bir kod sildim yanlışıkla sadece müzik çalıyor ve arkaplanım gözüküyor.Ne yapabilirim ? Hızlı geri dönüş yaparsanız sevinirim.

      Sil
  11. acil yardım edin nolur. ilk önce başka bi sitede body ile gösteriyodu. denedim olmadı. sonra bu yazıyı gördüm. aynen yaptım oldu. ama fark ettim ki, bu diğer sitede görüp de yazdığım kod htmlden silmediğim için, blog sayfamın ortasında yazı olarak aynen duruyor. sonra gittim kişiselleştirdeki htmlden o kodu sildim. ama galiba onu silerken head kodunu da sildim. ne yaptım ben de anlamadım. sonra mouseumu değiştireyim yeniden dedim. başka bi tane seçtim bi siteden. ctrl+f yaptım /head yazdım hiç bişey bulamadı. acaba o headi de mi sildim ki? çıldıracağım yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunuzun linkini atar mısınız bi kontrol edeyim

      Sil
  12. ben tema değiştirmek istiyorum htmlisini kopyalayıp yapıştırıyorum ama kişiselleştiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası yazdığınızdan hiç bişey anlamadım, kişiselleştiremiyorum derken neyi kastediyorsunuz? Biraz daha detaylı anlatırsanız yardımcı olmaya çalışırım. Tema yükleme anlatımı sitede mevcuttur

      Sil
  13. bende kaydet tuşu yok ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ücretli tema mı kullanıyorsunuz?

      Sil
    2. Burdaki videoyu izleyin aynı şekilde kaydet butonunu görünür yapmayı deneyin

      Sil
    3. bende hala yok

      Sil
    4. yani yeşil tuş yok ve eklenmiyor

      Sil
  14. abi yağmur efektinin kodunu nereye yapıştırıcaz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde, /head veya /body diye arat hemen üstüne yapıştır kodunu

      Sil
  15. kodu giriyorum ama en üstte duruyor sağ alt bölüme gitmiyor ?

    YanıtlaSil
  16. eklediğiniz kod oraya eklenmiştir. /body tagı üzerine eklemeyi deneyin

    YanıtlaSil
  17. html düzenle butonu çıkmıyor bende,temadan sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogta anlatımı mevcut, ücretli temaya müzik ekleme diye, oradan bakıp açabilirsiniz butonu

      Sil
  18. temamı tam olarak değiştiremiyorum kodu giriyorum ama varolan temanın üstüne ekleniyor iki tema birden olmuş oluyor nasıl düzeltebilirim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tema kodlarını script kodları gibi eklemeyin. Bütün kodları silip yeni kodları yapıştıracaksın, yukarıda ki menüde detaylı tema yükleme anlatımı var

      Sil
  19. teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
  20. Ya ben arattım head yok body de yok hatta belki kabul etmiyodur dedim her tarafını teker teker inceledim html düzenle kısmını.fakat yok.ikisi de yok.ben ne yapacağım şimdi ya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en alta yapıştır ya, rastgele ortada bi yerlere yapıştır, mutlaka çalışan bi yerler olacaktır

      Sil
  21. yaa bende html düzenle şeyi yok. paralı benimki acaba ondan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yüzden, blogta anlatımı mevcut ücretli temaya müzik nasıl eklenir diye oradan nasıl açıldığına bakabilirsin

      Sil
  22. cınıms şimdi ben seni bulmuşken sorunumu çözmeden bırakmama kararı aldım. Şimdi ben internette hazır şarkı listesi buldum hoşuma falanda gitti neysem işte onu uzun bi süre kullandım ama şimdi silmek istiyorum nasıl yapacağımı bulamadım . linkini aralarında farkedemiyorum çok zımbırtı var ya göremiyorum yada bi bokluk var abi yardım plsssss :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. scm diye arat <----SCM Music Player diye başlayıp ----> diye biten kodu sil, yapamazsan tumblrdan takip et tekrar sor veya linkini at göreyim bloğunu

      Sil
    2. hypster diye bir site kullanıyormuşum . Bahsettiğin CTRL+F tuşu ile hallettim. Beyaz bir ekran kaldı ama şarkı çalmıyor şimdi scm music player kullanıcam . Çok teşekkürler

      Sil
  23. ben önceden 10 şaarkılı playlist ekledim . şimdi daha fazla eklemek istiyorum nasıl yapabilirim ? http://pinkskateboard.tumblr.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kod içerisinden yapabilirsin ama çok karışık olur, video çekmem lazım 2-3 gün sonra detaylı anlatım yapayım unutmazsam. Yapabileceğim yol tekrar baştan playlist yaratmak şu anda. fakat wikplayer kullanmak istersen kısa yoldan ekleyebilirsin. http://www.wikplayer.com/ "import old playlist" de eski player kodunu yapıştır, devamı aynı işlemler

      Sil
  24. Update preview' e tıklayınca html düzenle kısmındaki geçersiz html yazıyo ama bir kaç defa daha tıklayınca düzeliyo ama neden böyle oluyo anlamadım kısacası gerçersiz html ne demek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi an için algılayamıyor ya kodları bikaç saniye bekleyince düzeliyor

      Sil
    2. O bir sorun yaratmaz dimi biraz geç oluyo ama oluyo bir sorun olmaz heralde ?:)

      Sil
    3. Yok canım ya ne sorunu olmuş sonuçta

      Sil
  25. sadece bi keremi ekleyebiliyoruz ben daha sonra yine head diye aradığımda çıkmadı

    YanıtlaSil
  26. Ücretli temalarda Kod eklenmiyor sanırım. Yanlış mı düşünüyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekleniyor tabi ki. Anlatmıştım fakat tumblr sildirdi içeriğimi. http://www.youtube.com/watch?v=2VJWBKjwVB4 buradan videoya ulaşabilirsiniz :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Birşey daha sormak istiyorum, Tumblr'a fotoğraf yüklüyorum. Fotoğraf yükleniyor fakat yarısı benim yüklediğim fotoğraf yarısı da beyaz oluyor. Biliyorum iyi anlatamadım ama bu sorun için ne yapmam gerekir?

      Sil
  27. müzik eklediğim için head i bulamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik player kodunun altına yapıştırabilirsin o zaman, aslında çokta farketmiyor kodlarının en altına da yapıştırsan çalışır

      Sil
  28. bütün kodları mı aynı yere yapıştırıyoruz ? hiçbişey anlamadım

    YanıtlaSil
  29. Merhaba dediğinizi yaptım olmadı ve ılerı gerı butonları da kalktı su an sadece bı sayfa gorunuyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  30. Müzik çalar eklerken kullandığım /head'ı bir de bunun için yapmayı denedim ama yazıyorum ve çıkmıyor yani /body de çıkmıyor :/ Sadece bir kez mi kullanabiliyoruz bunları ?

    YanıtlaSil
  31. ben anlamadım ya çok karışık :(

    YanıtlaSil
  32. çok yardımın dokundu teşekkürler

    YanıtlaSil
  33. Bende kişiselleştir çıkmıyo ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tumblr hesabımdan açık bir şekilde yazarsan daha detaylı yardımcı olmaya çalışırım :)

      Sil
  34. Süper anlatıyorsun çok güzel :D "tamam okey falan fıstık" haykırdım orada sadgfsafgsagsafhgfsa yardımların için de çok teşekkürler harikasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, çok teşekkür ederim yorumun için de :D

      Sil
  35. saolun :)) head olmadı ama body oldu

    YanıtlaSil
  36. Ya ben dediklerinizi yaptım üst tarafı istediğim temadan oluyor alt tarafı eskisi gibi kalıyor onu nasıl ayarlaya bilirim?

    YanıtlaSil
  37. Bu kadar açıklayıcı bi anlatım görmedim, gerçekten emeğine sağlık.
    Sayende bir şeye benzedi Tumblr'ım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  38. ya ben kodları felan yapıştırdım sonra napcağımı anlamadım kopyaladım görünüme bastım kaydet yaptım kaydediliyor diyo kalıyo öyle sonra hiç bir şey olmuyor yine aynı napıcam ben yardım edin nolur

    YanıtlaSil
  39. paylaşımlarını tek tek denemeye çalışıyorum, insanın bir şey bilmesinden öte bir şey varsa o da öğretici kabiliyette olabilmesidir, teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için

      Sil
  40. Head ve body sadece 1 kez kullanabiliyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu sebebi kod eklerken ikisini de siliyor olman, silmemeye dikkat et o iki kodu üzerine yapıştıracaksın, silerek değil :)

      Sil
  41. Bu bana diğer şeylerde çok yardımcı oldu teşekkürler ama bir türlü müzik player yapamıyorum :/

    YanıtlaSil
  42. Kod'umuza nerden ulaşcaz ben kendi kodumu bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  43. Ya ben hesabımı sildim geri almak istiyorum lüften yardım ediin !! Lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi kere silinen hesap geri alınamıyor ne yazık ki

      Sil
  44. evet aynen ben de geri almak istiyorum yardım edin lütfeeeen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geri almak istiyorum bi yolu olmak zorundağğ :( Gürkan yardım et bizeğğ

      Sil
  45. Aynen ya gitti 520 takipçi gürkannn hesabımızı geri almamıza yardım eeğğttt

    YanıtlaSil
  46. kodu yanlış yere yapıştırdım ama şimdi silemiyorum ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada aynısı oldu lütfen yardım edin head yazısını ctrl+f yapmama rağmen bulunmuyor

      Sil
  47. Ya çok önemli bir şey soracağım aynı anda iki şarkı çalsın istiyorum iki tane liste nasıl ekleyebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal müzik player'ı ekle ardından istersen "sidebar'a müzik ekleme" anlatımına bakabilirsin, istersen'de "arkaplanda yağmur sesi" anlatımına dikkatlice bakabilirsin

      Sil
    2. YARDIM EDİN AYARLAR DEĞİŞMİŞ

      Sil
  48. Mouse için veya müzik player için kodları girdikten sonra kaydet dedigimde kodlar kayboluyor sebebi nedir?

    YanıtlaSil
  49. Sabahtan beri uğraşıyorum olmuyor yardım lütfen...

    YanıtlaSil
  50. Blogda türkçe karakter problemi var yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  51. Gerçekten çok teşekkürler, saatlerdir uğraşıyordum ve sonunda sayenizde yapabildim :)

    YanıtlaSil
  52. günlerdir bunun için uğrasıyorum gerçekten çok yardımcı oldun teşekkürler

    YanıtlaSil
  53. profilime müzik eklemek için html düzenlerken bir hata yaptım sanırım, çünkü arka temam da anlamsız yazılar çıktı. nasıl düzeltebileceğim hakkında bi fikriniz var mı

    YanıtlaSil
  54. ben bır seyler yaparken kisisellestır/duzenle/pano yazısı ortadan kayboldu ne yapabılırım?

    YanıtlaSil
  55. Ziyaretçi sayacımı iconumun alt kısmına taşımak istiyorum ne yapabilirim? Redux kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  56. Ctrl+ f ye basıyorum ama o kutu bene çıkmıyo :/

    YanıtlaSil
  57. YA KİŞİSELLEŞTİRME AYARLARI FALAN DEĞİŞMİŞ.. PLAYLİST İÇİN KOD EKLEYEMİYORUM YANİ '' /HEAD'' YAZINCA SONUÇ BULUNAMIYOR. YARDIM EDER MİSİNİZ?

    YanıtlaSil
  58. Yaptım Ve Oldu fakat sayfanın tepesinde /head yazısı kaldı . Onu nasıl sileceğim Ordan ?

    YanıtlaSil
  59. Dediklerinizi yaptım fakat blogumu açarken bi anda gidiyor ve ekran beyaz kalıyor. Noluyor anlamadım????

    YanıtlaSil
  60. heyyyyyyyy
    şimdi ben playlistim vardı ama yenisini yaptım /style yerine kodu yapıştırdım ama bloğuma grince çalmıyor?

    YanıtlaSil
  61. Bende head Yazısı çıkmıyor .. NAPICAM ?

    YanıtlaSil
  62. Oldu :) Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  63. ben fare imlecini değiştirirken kodları değiştirdim ama naptığımı bilmiyorum napmalıyım :D

    YanıtlaSil
  64. ctrl + f yapıyorum o yazma şeyi çıkmıyo?

    YanıtlaSil
  65. merhaba müzik eklemek için programa girdim herşeyi yaptım en sonunda kodu aldım ve body kısmına yapıştırdım. müzik çalıyor fakat değiştirmek için button yok ne yapmalıyım lüütfeeenn yardım edin

    YanıtlaSil
  66. Kardeş o değilde hepsini boş ver html silindi diyelim veya yanlış yapanlar html yi bozdular http://www.tumblr.com/themes/recover bu özel tema kurtarmayıda geç sorum şu : Tumblr'ın ilk verdiği html yi nasıl geri yükleriz ? Hepsini tekrar baştan yapmayı denesek yani ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan tumblr'ın ilk verdiği redux temasını yükleyip sıfırlayabilirsin

      Sil
  67. Ilayda Sımsek12 Ocak 2014 10:38

    Gürkan benimkindse diyoki
    Küçük bir konu:
    Sana yolladığımız bağlantıyı tıklayarak, e-posta adresini doğrulamana ihtiyacımız var.

    YanıtlaSil
  68. merhaba. inkhorn.themeanorak.com temasının en üstündeki, aralarına açıklama yazılan iki yatay çizgiyi nasıl kaldırabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kodlarına gir ve aynen bu şekilde arat border-bottom: 1px solid darkGray; sonra bu kodu sil. İkinci olarak border-top diye arat ve border-top: 1px solid darkGray; bu kodu sil.

      Sil
    2. teşekkür ederim. peki bu temada (ve başka temalarda) gönderi tarihinin "20 Jan 2014" değil de "20 Oc 2014" gibi görünmesi için ne yapılabilir?

      Sil
  69. bazı bloglarda play tuşu yerine simge fln var onu nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  70. Ben müzik eklemeyi yapabildim fakat müziği bloğuma ekleyince temam siliniyor temayı yüklemeye çalışıncada müzik çubupu gidiyor yardım edermisiniz lütfeen:)? http://myasosyalgrl.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  71. http://caycermiyizguzelbagyan.tumblr.com/ Bu benim blogum bu temaı baya süredir kullanıyorum yanlız iconum blogumda gözükmüyor.Kod olarak değiştirmeyide denedim tek değişiklik sekme kısmındaki simge değişti.İconumun gözükmesini nasıl sağlayabilirim?

    YanıtlaSil
  72. ya bi bakar mısın 2 saattir uğraşıyorum senin dediğin gibi yapıyorum ama bir türlü olmuyor

    YanıtlaSil
  73. abi ya kişileştir bölümü açılmıyoki.. hata diyo sürekli

    YanıtlaSil
  74. /head kodunu galiba sildim ve şuan playlistim olmuyor ne yapmam gerekir ?

    YanıtlaSil
  75. Ben yapıyorum müzik falan çalıyor da SCM music player yazısıve dakika-saniye yazısı üst üste karışık bi biçimde.Düzelmiyor.Ne yapabilirim,temaylamı ilgili ?

    YanıtlaSil
  76. https://www.tumblr.com/theme/16692 şu temayı yaptım ve playlist yapıcam kodu yapıştırdım olmuyo her yeri denedim head veya body yazan heryere yapıştırdım ama olmuyo zaten kodları bi garip çok kısa bi baksan ben mi yanlış yapıyorum -ki doğru yaptığıma eminim- tema mı sorunlu?

    YanıtlaSil
  77. Teşeke canımm

    YanıtlaSil
  78. imleçten dökülen zımbırtıları hangi yer eyapıştırcaz

    YanıtlaSil
  79. Abi ben sanırım head kodunu yanlışlıkla silmişim şimdi body var ama onun önüne koyuyorum çalıştırmıyor yardım edebilirsen çok iyi olur ( music player kodu )

    YanıtlaSil
  80. Ben site tasarlıyorum ve müzik çalar eklemek istiyorum.Bunu eklemeyi denedim ama olmadı.İki style kodu arasında olmasından kaynaklanıyor olabilir mi?

    YanıtlaSil
  81. CTRL + F yapıyorum fakat sağ en üstte küçük bir kutu çıkıyor /head veya /body yazıyorum 0/0 yazıyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  82. ya ben bunu yaptım herşey tam . ama şarkı çalmıyor o nasıl yapılır

    YanıtlaSil
  83. ya dediğin herşeyi yapmaya çalıştım fakat böyle oluyor yardımcı olur musun lütfen ? http://i.hizliresim.com/DXl0Ay.jpg

    YanıtlaSil
  84. Ya ben tumblr şifremi versem sen yapabilirsen yapsan,çünkü benim ki bir türlü olmuyor

    YanıtlaSil
  85. daha önce denemiştim bloğumun ortasında bir sürü yazı çıktı bugün onu düzeltiyim derken tekrar yapmaya çalıştım bu sefer çalma listesi geldi ama blog yenileniyo önüme beyaz bi sayfa çıkıyo kendi sayfama giremiyorum ne yapıcam ://

    YanıtlaSil
  86. ya htmli düzenle yok kii

    YanıtlaSil
  87. head ve body silinmiş ilk önce müzik eklemiştim head birden yok oldu ardından mouse için imleç yaptım body nin üstüne fakat oda biranda kayboldu yani artık şarkıları falan değiştiremiyorum ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  88. http://themesthatyoulike.com/theme/ONE/ bu temayı kullanıyorum şu an. fakat playlist ekleyemiyorum. '/head' şeklinde arattığımda hiç bir sonuç çıkmıyor. 'head' şu şekilde var fakat '/head' şeklinde yok. aynı şekilde 'body' var, '/body' yok. playlist'in kodunu temanın orijinal kodunun en başına, en sonuna, body ve head yazan kısımların üzerine yapıştırıp denedim. ama yine olmadı. playlist gözükmüyor. anlatımımdan anlayabilmişsinizdir umarım. yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  89. Gürkan o URL yi nereye yapıştırıcaz ?

    YanıtlaSil
  90. Ya merhaba ben acil bir şey sorucam çıldırıcam yapamıyorum ya of kajsnlkjdxgn.Şimdi ben bu yazı tipi için dediğin her şeyi yaptım.Önizlemede düzgün gözüktü kaydete bastım ama yok abi benim bloguma bir türlü geçmiyor önizlemede düzgün ama blogta yok.Aslında asıl benim uğraştığım ve beni çıldırtan olay şu Türkçe karakterlerin olmaması.ş ğ i falan manyak manyak sırıtıyor ordan ksdjxcgnkvf yazı tipi falan önemli değil yani onlar düzelsin yeter ama düzelmiyorlaaaaaaar.YARDIIIIIIIIM aknlldncxgvfx.

    YanıtlaSil
  91. Kod ekleyebiliyorum ama eklediğim kodu nasıl iptal edebilirim sonsuz kaydırmayı iptal etmek istiyorum

    YanıtlaSil
  92. Y A S E N B İ T A N E S İ N <3 fakat bişe dicem bende skins olmadı :( seçtim falan ama olmuyo yani :/ neyse bitanessin <3 bigün görürsem öpücem yani elini yhkjlşihjklşihjklş :Dd her neyse skins olmadı be gülüm :Dd

    YanıtlaSil
  93. Süper yhaaa çık teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  94. ctrl+F uapınca ekrana kod yazılcak bi yer cıkmıyo sorun bu

    YanıtlaSil
  95. nidaceren1.tumblr.com
    benimkinede bi baksanız bir sürü şey yaptım olmuyor

    YanıtlaSil
  96. ctrl f ye bastığım halde karşıma bişey çıkmadı

    YanıtlaSil
  97. hiç bişey anlamadım abi offf

    YanıtlaSil
  98. CTRL+F bastığım halde karşıma bi kutucuk çıkmıyo ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  99. abi müzik yapmaya çalışıyorum yukardaki videonun aynısını yaptım yok abi ben mi gerizekalıyım yoksa yanlış mı yapıyorum her türlü malım yani daha bizim dilimizce konuşsan :D

    YanıtlaSil
  100. Ya lütfen yardım edin anlattığınızın hepsini doğru biçimde yaptığıma eminim ama bir türlü music player gözükmüyor.Daha önceden music player vardı ama düzenledim sonra eski kodu silip yenisini yapıştırdım ama bir türlü yenisi gözükmüyor.Bana yardım ederseniz çok sevincem

    YanıtlaSil
  101. Ya ben yanlışlıkla head ve body yazan yerleri sildim şimdi ne playlist ne de arkaplan yapabiliyorum ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  102. tumblr değişmiş. olmuyo. head olmadı body yi denedim. yapıştırdım ama tema bilgisi falan bişeyler yazıyo blogun üstünde içine edildi şuan nasıl yapıcazzzzz

    YanıtlaSil
  103. Çok çok teşekkür ederim gerçekten çok yardımcı oldu

    YanıtlaSil
  104. ya ben imleç yapmaya çalışıyorum /head yazıp aradım ve yapıştırdım önizleme dedim bi değişiklik olmadı sonra /body diye aratttım en attaki body nin önüne yapıştırdım güncelledim yine olmadı yardımcı olur musun:)

    YanıtlaSil
  105. ya ben imleç değiştiriyodum. bişeyi sildim galiba müzik çaların altında siyah bir sürü saçma linkler belirdi nasıl kaldırabilirim acil yardımcı olur musunuz ???

    YanıtlaSil
  106. ya eskiden sağ üst tarafta kişileştir tuşu vardı şimdi yok nasıl yapıcaz

    YanıtlaSil
  107. dediğiniz herseyi yapmama rağmen scm olmuyor göremiyorum bile

    YanıtlaSil
  108. ben ctrl + f yaptım ama /head yazmam gereken yer çıkmadı yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  109. ctrl+f yapıca dediğiniz ekran çıkmıyor defalarca denedim ama olmadı lütfen yardım eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  110. ben ctrl+f yapıyom ama arama bölümü çıkmıyo onu nasıl yapçam

    YanıtlaSil
  111. selam,
    lütfen yardımcı ol. ben bir müzik player eklemiştim. ( /head tagına) daha sonra onu sildim ve /head tagı artık yok. ne yapmam lazım? bu arada daha sonra yeni bir player ı /body tagına ekledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada yazı tipi de eklemek istiyorum. bu durumda onu nereye ekleyebilirim?

      Sil
  112. ya benim temamda başlık kısmı filan çok ince yarım saattir htmlde geziyorum ama hiçbir şey yapamadım yardım eder misiniz nasıl daha kalın hale getiricem yazı stilini???

    YanıtlaSil
  113. ya ben bloguma moon module eklemek istiyorum. kodu sorunsuz olarak yaptım HTMLye ekledim bakmak için sayfama gittiğimde gözükmedi sonra sayfa sonuna gittiğimde çıktı yeni postlar eklenince o postlarımla birlikte aşağı kayıyor nasıl sabitleyebilirim yardım olun lütfenn :(

    YanıtlaSil
  114. KİŞİSELLEŞTİRİ BULAMADIM :/

    YanıtlaSil
  115. çok uğraştım ama bir türlü olmuyor bana yardım eder misiniz lütfen?

    YanıtlaSil
  116. çok uğraştım ama bir türlü olmuyor bana yardım eder misiniz lütfen?

    YanıtlaSil
  117. Eline Saglık . ASLINDA ÇOK KOLAY

    YanıtlaSil
  118. CTRL F ye basıyorum Search'a giriyor ve pek anlayamadım :(

    YanıtlaSil
  119. Ben müzik eklicem Ctrl+F'ye basıyorum hem /head hem < /head > hem /body hem < /body > olabilcek herşeyi denedim hepsinde 0/0 çıkıyo lütfen yardım et.

    YanıtlaSil
  120. ya ben bunu nasıl kalırıcam?

    YanıtlaSil