Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

19 Ocak 2013 Cumartesi

Tumblr Müzik Player Ekleme


Yine birçok yerde anlatımı geçse de eksik kalmasın bu da.. 
>>

Alternatif Player;


EDİT:

Video yapamayanlar için sonradan eklenmiştir eğer temanız ücretli tema ise tamamen izleyin 1 dk bişey zaten, temanız normal ise 34. saniyeden sonrası ilgilendiriyor sizi.


NORMAL ANLATIM

İlk olarak scmplayer.net e giriyoruz. Ardından gözümüze en seksili gelen player temasını seçiyoruz.


Sonrasında eklemek istediğimiz müziğin linkini kopyalıyoruz youtube tercihidir.


Ardından Edit Playlist sekmesine girip linki kopyalıyoruz sort playlist deyip devam ediyoruz.

Sonrasında istediğimiz çalma yöntemlerini ayarlıyoruz ve tamamlıyoruz.

Verdiği kodu kopyalayıp;


Temanın HTML kodlarına yapıştırıyoruz.

Bu bölümde zorluk çekiyor iseniz geniş anlatım için buraya tıklayınız.


Kaydettikten sonra işlem hoop tamam.


208 yorum:

  1. Anlatımlar çok güzel teşekkür ederim :)
    Peki burada ki kodu nereye ekleyebileceğimi anlatabilir misiniz?
    http://userstyles.org/styles/68036/b-a-p-matoki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim, sorunuzu anlatım olarak ekledim ana sayfadan bulabilirsiniz :)

      Sil
    2. ya ben baya büyük bir şarkı listesi yapmıştım şimdi şarkı eklemek istiyorum ama eski listemi tamamen kopyalamak çok uzun sürer yokmu bir kısa yol?

      Sil
    3. deneme yapıyorum

      Sil
    4. Sitede onun için ayrı bilgiler var Adsız

      Sil
  2. benim blogumda scm çalışmıyor biraz araştırdım dashboardda çalışana denk gelmedim nasıl çözebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası tam anlamadım sorunuzu ama sanırım scm dashboard bölümünde çalışmıyor diyorsunuz, yanılıyor olabilirim ama scm gibi script kodlarının yani bi bakıma fonksiyon kodlarının tumblr'a ait olan bölümünde çalıştığını sanmıyorum. Sadece kendi alanınız olan x.tumblr.com olan subdomain'e ekleyebilirsiniz, ama yanılıyor olabilirim siz bir yerden gördüyseniz falan olduğuna eminseniz araştırırım bende :)

      Sil
  3. benimki kaç oldu olmuyor lütfen bir el at yaa :/
    http://c1303.hizliresim.com/17/r/ld078.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam problemi anlamadım ki analytics kodu var orada o mu çalışmıyor yoksa scm mi çalışmadı?

      Sil
  4. şifreli tema kullanıyorum orada html düzenle yok öğeleri denetleden oluyor orada nasıl müzik koyabilrim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatım olarak eklenmiştir ana sayfadan bulabilirsiniz.

      Sil
    2. bulamaadım

      Sil
  5. süpersiniz sounda oldu

    YanıtlaSil
  6. scam player çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya biraz daha açarsanız yardımcı olabilirim, player görünmüyor mu yoksa görünüp şarkı mı çalmıyor, yoksa hiç bir değişim olmuyor mu? Nedir yani tam olarak sorununuz

      Sil
    2. Ben siteme ekledim ama hiçbir görüntü yok.Ne yapmam gerek?

      Sil
    3. Aynı problem bende de var. kodu eklediğim halde hiçbir değişim olmuyor.

      Sil
    4. bende player görünüyor şarkı çalmıyor nasıl yapabilirim ?

      Sil
    5. benimde sorunum beril akkulunkiyle aynı.program var ama müzik çalmıyor

      Sil
    6. player gözüküyo ancak şarkı kendi kendine çalmıyo sanki durdurmuşum gibi şarkının kendi kendine çalmasını nasıl sağlayacağım?

      Sil
  7. ya be tumblr blogunu açarken direkt istediğim şarkı çalsın istiyorum nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müzik listesini belirlerken en başa koyduğunuz şarkı ilk olarak çalıyor, scm player'in sitesine tekrar girip, çalmasını istediğin şarkıyı başa koyup tekrar kodu yerleştirirsen olacaktır.

      Sil
    2. Peki ondan sonra belli bir sıra izlemiyor ve karışık çalıyor, o ayarlanabilir mi?

      Sil
    3. aynen onceden oluyordu şimdi tekrardan karısık calmaya basladı

      Sil
  8. kodu tam olarak nereye yapıştırıyoruz? ben sona yapıştırıyorum geçersiz oluyor HTML gecersiz oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.tumblrdanasilyapilir.com/2013/01/tumblr-html-duzenle-bolumune-kod-nasl.html

      Sil
  9. ben bir türlü kodu ekleyemedim yardım ederseniz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi şöyle alayım o zaman > http://www.tumblrdanasilyapilir.com/2013/01/tumblr-html-duzenle-bolumune-kod-nasl.html

      yapamazsanız yorumlara bakınız yine olmazsa tekrar yazın yardımcı olayım

      Sil
  10. Player görünüyor ama şarkı çalmıyor yardımcı olun lütfen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıyı farklı bir kanaldan yüklemiş olabilirsiniz, aldığınız kanalı desteklemiyordur player, şöyle deneyin; youtube'da aratın ve görüntü kalitesini 240p veya 360p olarak yapın yüklenmesi kolay olsun

      Sil
    2. Dediğiniz gibi yaptım ama şarkı hala çalmıyor playlist gözüküyor şarkının adı gözüküyor ama şarkı çalmıyor :\

      Sil
    3. Doğru yere de eklediğinize eminseniz; Temanızın adını ve blogunuzun linkini atar mısınız bende deneyeyim tema da farklılık vardır belki

      Sil
    4. O günlük internetimle alakalı bir problemmiş sanırım şimdi çalışıyor çok teşekkürler :D

      Sil
  11. özel tema kullanıyorum o yüzden müzik ekleyemiyorum nasıl ekleyebilirim müzik çalar lütfen yardımcı olun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatım olarak eklenmiştir anasayfadan bulabilirsiniz.

      Sil
  12. http://kirmizisungerbob.tumblr.com/ şuna bakar mısın ya hiçbir gönderim gözükmüyor sadece müzik listemde ki şarkılar çalıyor yardımcı olun ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunun kodlarının yarısını silmişsin neredeyse yanlışlıkla, önizlemesini alıp google önbelliğinden kodlarını almaya çalıştım fakat google'ın içeriklerini indexlemesine izin vermemişsin. Bu durumda bende temanı buldum ve olabildiğince eskisine uyarladım. Not defteri olarak buradan indirebilirsin tekrar http://goo.gl/hT55h temana girip kişiselleştirden var olan bütün kodları sil ve bu not defterindeki kodları yapıştır, olacağını düşünüyorum olmazsa buradayım ben

      Sil
  13. kişiselleştiri açamıyorum çünkü profilime girdiğimde bomboş bir sayfa görünüyor sadece şarkılarım çalıyor napabilirim şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.tumblr.com/customize/kirmizisungerbob

      Sil
    2. Bir üstteki yorumu yapanın sen olduğunu düşünerek o linki verdim. Aynı kişi değil isen > http://www.tumblr.com/customize/KENDİ-BLOĞUNUN-ADI şeklinde değiştirebilirsin .tumblr.com falan yok

      Sil
  14. evet ohh be oldu sonunda çok çok teşekkür ederim ya:D

    YanıtlaSil
  15. peki paralı temalarda yapıstaracagımız kısım yani hotmail kısmı yok paralı temalara playlisti nasıl eklıcez lütfen yardımcı olurmusunuz şimdiden tesekkurler :::))

    YanıtlaSil
  16. music player kullanıyorum şuan ama sesi çok yüksek geliyor düşürmek için en baştan mı kurmam lazım kısa bir yolu yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki var, şimdi HTML kodlarınıza girip oradan müzik player'ınızın kodunu bulun, (scm diye aratın scm kullanıyorsanız). Ardından ise kodun içerisinde 'volume':100, diye bi kod var. Oradaki 100 yerine istediğiniz değeri girin, benim 20 mesela.

      Sil
  17. ben şarkı listemi daha önceden yapmıştım. şimdi yenilemek istiyorum. scm'yi html'den mi silmem gerek nasıl olcak o iş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski kodu silip yeni müziklerinizin olduğu kodu yapıştırıcaksınız

      Sil
  18. Şu monster sarkısı cok guzelmıs kım soyluyo rıca etsem soyler mısınız bloguma eklıcem :D

    YanıtlaSil
  19. Çok tesekkur ederım :D

    YanıtlaSil
  20. Ya bisey sorucam..
    Bazılarında durdur tusunun yerinde ayarladıkları/sectikleri sekiller oluyo onu nasıl yapabilirim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani SCM player'da başta görünümünü seçerken aşağıda kendi CSS'ini, skin'ini ekle bölümü var ya oradan. Kendin yapmayı biliyorsan yapıp CSS olarak oraya yüklüyeceksin, bilmiyor isen; Google amcaya SCM skins yazıcaksın, yakın bir süre içinde bende anlatım olarak ekliycem kendi skin'inizi nasıl tasarlıyacağınızı.

      Sil
  21. ben bloga girer girmez kendi kendine müzik çalmasını istiyorum nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. scm kodunu almadan son adımda "auto play" seçeneiğine tik koyucaksın, baştan yapması zor geliyorsa, scm kodunun içindeki auto play kodunu kodunu bul autoplay değerini olan "false" kodunu sil "true" yaz

      Sil
  22. YA BEN MÜZİĞİ EKLEDİM TEŞEKKÜRLER AMA MÜZİĞİN İSMİNİ NERDEN DEĞİŞTİRECEĞİM?YANİ MÜZİĞİ DEĞİŞTİRMEK DEĞİL İSTEDİĞİM.MESELA BENDE CHRİSTİNA PERRİ-JAR OF HEARTS ÇALIYOR VE ONUN LİNKİ GÖZÜKÜYOR FAKAT BEN LİNKİNİN DEĞİL DE ŞARKI İSMİNİN GÖZÜKMESİNİ İSTİYORUM BUNU NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sol taraf Yani Song Title yerine şarkının ismini kendiniz yazıyorsunuz.

      Sol taraf isim, sağ tarafa linki yapıştırıyorsunuz. bkz: Resim

      Sil
  23. özel temalarda html ile oynayamıyoruz ona nasıl müzik eklentisi koyabiliriz

    YanıtlaSil
  24. player gözükmüyor.ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kodu eklerken hata yapıyorsundur, kod nasıl eklenir anlatımına bakabilirsin :)

      Sil
  25. BU NASIL YAPILIR YAZISI GİBİ BİŞEY YAPMAK İSTİYORUM NASIL YAPABİLİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. photoshopta yaz png şeklinde kaydet, ardından < img src = " RESMİNİN-URLSİ " style = " position: fixed; " top: 10 px; left: 10 px ; >
      boşluksuz olarak kodu yaz, /head tagının üstüne ekle

      Sil
  26. ben ücretli bir temayı hile ile ücretsiz gibi kullanıyorum temam özel tema değil yani temalardan seçtim. herşeyi yaptım ama "HTML'i düzenle" çıkmıyor. neden acaba yardım eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  27. ya SCM music player'ın sadece bu çeşitleri yokmuş bazı bloglarda yine müzik playerda SCM music player yazıyor ama değişik mesela desenli falan oluyor onu nasıl yapıyorlar sitede yok onlardan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. scm skins diye arat bulacaksın, anlatımı yapıcaktım bunun unuttum hatırlattın iyi oldu

      Sil
    2. anlatım eklersen çok iyi olur teşekkürler :)

      Sil
  28. merhaba,
    blog açıldıgında şarkı başlıyor ancak şarkı menüsü görünmüyor sayfada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı menüsü sağ üste tıkladığınızda görünür fakat siz otomatik açılsın istiyorsanız; SCM yapılandırmasında "Show Playlist by Default" seçeneğine tik koyunuz. Kod üzerinden yapmak isterseniz. 'showplaylist':false, kodunu bulun kodun içinde ve "false" değerini "true" yapın. 'showplaylist':true, bu şekilde olsun.

      Sil
  29. Ya simdi bazi bloglarda bloga girer girmez baslamiyo sarki, music playere bi yazi koyuyolar ona tikliyosun ve ondan sonra aciliyo sarkilar onu nasi yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik playerın kodunu almadan önceki autoplay seçeğini işaretini kaldırırsanız isteğe göre başlatılır.

      Sil
  30. ya benim olmadı yani body yok çok aradım bulamadım :@

    YanıtlaSil
  31. Ben sayfamı acıyorum fakat kişisellestirme veya pano yazan sag üst kösedeki kısım bir türlü cıkmıyor. Sayfayı yeniliyorum yine olmuyor.. Ne yapabilirim yardımcı olursan cok sevinirim..

    YanıtlaSil
  32. Şarkı gözüküyor ama ses gelmiyor. Şarkı başlamış aslında devam ediyor ama ses çıkmıyor nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
  33. http://bospringleskutusu.tumblr.com/ yaptım ama şarkı çalmıyor nasıl süzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
  34. müzik eklemeye yada yeni bir kutu seçmeye çalışıyorum ama hiçbi zaman olmuyor napabilirm ?

    YanıtlaSil
  35. Şarkı çalmıyor? http://kaybolmusteltokalariniz.tumblr.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Autoplay seçeneğini aktifleştirmemişsin tıklayınca çalıyor

      Sil
  36. şimdi ben yeni şarkılar eklemek için şarkı paylaşmam mı gerekiyo yoksa yine o baştaki siteden mi yyapmam gerekiyo

    YanıtlaSil
  37. sayfama girince ilk şarkıyla değil de örneğin 12.sıradaki şarkıyla başlasın istiyorum,nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karmaşık olarak çalmasını sağlayabilirsin sadece, onu da müzik player'ı eklerken sunulan shuffle seçeneğine tıklayarak yapabilirsin

      Sil
  38. Adminim , İlk önce Teşekkürler.Baya emek vermişsin.
    Ben Şarkıları ekliyorum , kodu da yerli yerince ekliyip kaydediyorum. Bloguma girince otomatik çalmadığı gibi , oynat butonuna basıncada youtube error yazıyor. Linkleri değiştirdim. yine Aynı sorun. Blogum : pembelolipop.tumblr.com
    Bi yardımcı olursan sevinirim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelttim admin :DSA:FASD:FAS

      Sil
    2. Bana bişey kalmamış o zaman yorumun için teşekkür ederim :D

      Sil
  39. Merhabaa bir soru soracağım lütfen cevaplayın :((

    Profilime aynı anda çalan iki şarkı eklemek istiyorum , 1 tane arka fon müziği eklemek istiyorum. Aynı anda çalan iki şarkıyı nasıl ekleyebilirim ? 2 tane playlist nasıl ekleyebilirim ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 tane playlist yerine 1 playlist 1 adette arka plan müziği ekleyebilirsin aynı şey zaten, blogta yağmur sesi ekleme diye bi anlatım var ona bi bakarsan eğer ve altında yazdıklarımı da oku yağmur sesi yerine istediğin şarkıyı ekleyebilirsin.

      Sil
  40. tumblr ücretli mi?

    YanıtlaSil
  41. Şarkı listesi oluşturdum her şey tamam fakat şarkılar çalmıyor neden?

    YanıtlaSil
  42. bende html düzenle kodu yok. ücretli temayı ücretsiz olarak kullanıyorum o yüzden mi? o buton olmadan nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağdaki youtube kanalıma bir göz atarsanız oradan aradğınız anlatıma ulaşacaksınız

      Sil
  43. çok teşekkür ederim süper oldu :)

    YanıtlaSil
  44. Merhaba, nereden sorsam bilemedim o yüzden buraya yazıyorum. Tumblr'a şarkı eklendiğinde yanında çalma sayısı görünüyor ya hani "20 plays" şeklinde işte bende çalma sayısı görünmüyor. Bu düzeltilebilir mi? Düzeltebilirseniz çok sevinirim. Optica adlı temayı kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tumblr adresimde açık bir şekilde yazarsan daha detaylı yardımcı olabilirim

      Sil
    2. Tam anlayamadım ne demek istediğini

      Sil
    3. gurkansen.com/ask anonim olmadan yazarsan eğer bi bakabilirim kodundaki soruna :)

      Sil
  45. abi adamsın yaa valla hayatımı kurtarıyon :DD

    YanıtlaSil
  46. Playerı yaptım da ona nasıl şarkı ekleyeceğim daha sonra

    YanıtlaSil
  47. playlisteki şarkılar sonradan kaldırılabiliyor mu?

    YanıtlaSil
  48. ben yaptım ama daha fazla şarkı yüklemek istiyorum tekrarladım başka şarkılarla ama olmadı ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
  49. önceki şarkı listesini silmeden yeni şarkıları nasıl ekleyebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wikplayer kullanarak önceki listenizi import edebilirsiniz

      Sil
  50. scm müzik çaların verdiği kodu htmlnin '/head' bolumunun ust bolumune yapıştırdım kayıtettim ama olmadı. yardımm ?

    YanıtlaSil
  51. http://playlist.me/skins/page2/ ben buradan beğendim ama naıl linkini alacağım

    YanıtlaSil
  52. scm player da sorun mu var? şarkılar çalmıyo ??

    YanıtlaSil
  53. Ya ben tumblrda bayağıdır wikplayer kullanıyorum, dün herşey gayet normaldi profilime girince şarkılar çalıyodu falan nolduysa bugün oldu profilime girince wikplayer gözüküyor ama şarkılar yüklenmiyor çalmıyor ve Youtube Error 2: Invalid Link yazıyor,takip ettiğim kişilere bakıyorum onlarında çalmıyor sabahtan beri araştırıyorum sorunu anlayamadım deliricem lütfen yardımcı olur musun :(

    YanıtlaSil
  54. ben ücretli tema kullanıyorum fakat şöyle bi sorun var. her şeyi yapıyorum htmli düzenle butonu da çıkıyor fakat tıkladığım anda hata veriyor. nasıl yapabilirm

    YanıtlaSil
  55. Allah'ım ya çoook teşekkür ederim ya seviyorum seni :')

    YanıtlaSil
  56. Ücretsiz bir tema kullanıyorum. musıc playerr görünüyor fakat youtubedan linkini eklediğim şarkı çalmıyor. sizce neden olabilir?

    YanıtlaSil
  57. Ya şimdi ben blogumdaki herşey aynı kalsın istiyorum blog açıklması, tema vs.. sadece music player ımı yeniden düzenlemek istiyorum. Ne yapıcam?

    YanıtlaSil
  58. çok teşekkürler şarkıyı yüklendi gözüküyor ama kendiliğinden çalmıyor. Neden?

    YanıtlaSil
  59. Benim temama hiçbir playlist eklenmiyor.Ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  60. şarkı çalıyor ama player görünmüyor yardımcı olurmusunuz lütfenn

    YanıtlaSil
  61. bunlardan başka bi görünüm seçibiliyor muyuz acaba

    YanıtlaSil
  62. kodu nereye eklicez bi özelliği varmı direk yapıştırcakmıyız

    YanıtlaSil
  63. OTOMATİK OLARAK BAŞLATMIYOR NASIL YAPABİLİRİM ?

    YanıtlaSil
  64. müzik kutucuğu altta oluyor onu nasıl düzelticemm ?

    YanıtlaSil
  65. sagol var ol hep oll çok işime yaradı bu site:)

    YanıtlaSil
  66. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. Aynısını yapıyorum ama olmuyo kafayı yicem neden olmuyo anlamış değilim.

    YanıtlaSil
  68. playliste üste değilde alta nasıl koyabilirim?

    YanıtlaSil
  69. Ctrl+F yapıyorum fakat o kutucuk çıkmıyor bende nasıl yapıcam? :(

    YanıtlaSil
  70. scm player ekleyemiyorum bir türlü göstermiş olduğunuz ilk sayfa görünmüyor bile bende ayrıca bilgisayarıma farklı bi program mı yüklemem gerekiyor bilemedim yardımcı olursanız sewinirim:)

    YanıtlaSil
  71. playlist 10 şarkı alıyo bi kızda gördüm 100 civarında şarkı vardı bende öyle yapmak istiyorum nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  72. Merhaba sırasıyla yaptım her şiye kodu da yapıştırdım fakat çalıştırmadı nedeni ne olabilir?

    YanıtlaSil
  73. paylaşımlar çok yararlı kendi adıma teşekkür etmek isterim, çok yardımcı oldu :)

    YanıtlaSil
  74. listeyi yaptım calısıyo ama yeni sarkı yuklemek istiyorum napabilirim?

    YanıtlaSil
  75. ya ben şimdi müzik ekleme işini hallettim müzik çalıyor şuan ama daha fazla müzik eklemek istiyorum tekrar o müzikleri eklediğimiz sayfaya nasıl gelicem? sayfaya geliyorum ama şarkı url'leri silinmiş gözüküyor yani yeni müzik ekleyebilmem için hepsini tekrardan mı yazmam gerek?

    YanıtlaSil
  76. abi bu müzik player aşaya nasıl alınıyor yapanlar var gördüm google amcada çıkmadı aradım sordum bulamadım bi el atsan :D

    YanıtlaSil
  77. acil yanıtlarmısın hani değiştirmek istiyoruz ya eskisini siliyo muyuz

    YanıtlaSil
  78. Peki müzikçalara sonradan nasıl müzik ekleriz????

    YanıtlaSil
  79. Ya ben öncden bi müzik playerim vardı ama değiştirmek istiyorum kodu mu bulucam?

    YanıtlaSil
  80. http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/02/15/sorun.jpg ben burdan bi playist seçtim ama kodunu falan nerden alıcam nasıl şarkıları ekleyip de kullanıcam bilmiyorum lütfen yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  81. bi şey sorcaktım ben direk youtube deki oynatma listemi playlist olarak yaptım ama çalmıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  82. http://iforsky.tumblr.com player ım gözükmüyo ne yapmam gerek :( bugün 20 ye yakın şarkı ekledim o kodlama yerinden 100 geçmişti şarkılarım kaydettim ve player ım gözükmemeye başladı yardım edin nolur :(

    YanıtlaSil
  83. BENİMKİ ÇOK ÖNEMLİ!! GÜRKAN ABİ SENİN BUNU YAPTIĞIN ZAMANDAN BU YANA TUMBLR DEĞİŞTİ. BEN ÖNCEDEN YAPMIŞTIM PLAYER IMI. AMA ŞİMDİ DEĞİŞTİRMEK İSTEDİM. Bİ BAKTIM TUMBLR DEĞİŞMİŞ. /head YAZIP ARATTIĞINDA SONUÇ BULAMIYOR NAPICAM?!?

    YanıtlaSil
  84. oldu ama o tema gibi bir şey var ya ? renk falan seçiyosun. o olmadı sadece şarkının adı çıktı yani o çizgiler çıkmadı ama şarkı çalıyor

    YanıtlaSil
  85. ya benım anlamadıgım. Benım 40 tane müzigim var sadece skinin rengini değiştirmek istiyorum. Ama daha kolay bir yolu yok mu ?

    YanıtlaSil
  86. Playerı nasıl kaldırabilirim??

    YanıtlaSil
  87. playerı alt tarafa yapmak istiyorum ama yan tarafta gözükmesini isiyorum nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  88. Yapamadııım http://mavimisiyahvarken.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  89. Ya ben bişey sormak istiyorum ben hallettim herşeyi yaptım blogumada koydum teşekkür ederim :) Ama bir sorun var bloguma girince şarkı açılmıyo bizim başlatmamız lazım eskisi öyle değildi bu 3. yapışım yardımcı olur musunuz :(

    YanıtlaSil
  90. ya acil bakar mısınız kimsenin şarkılarını dinleyemiyorum youtube un kapatılmasıyla alakalı olabilir mi acaba ?????

    YanıtlaSil
  91. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  92. Playera youtube hariç başkabi adresten müzik ekleye biliyormuyuz ? kiwi gibi ?

    YanıtlaSil
  93. Bana Kodu verebilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  94. ya ben herşeyi yaptımda bloğa yerleşmiyor bi türlü 2 gündür uğraşıyorum

    YanıtlaSil
  95. http://helal-kan-emmisvampir.tumblr.com/ BENDE müzik çalmıyo lütfen yardım ede bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  96. Kodu nereye yapıştıracağız?

    YanıtlaSil
  97. ya herşeyi yaptım ama şarkılar çalmıyor yardım edebilir misiniz? http://dinazorlarbendezorlarim.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  98. SCM music player'da bir problem mi var acaba? Her şey tamam gözüküyor ama şarkılar çalmıyor? Yardımcı olur musun? Bu arada şuana kadar bir çok şeyde yardımını aldım çok teşekkürler,harikasın! :) -Oasis http://beyinyiyenzombiniz.tumblr.com/page/1

    YanıtlaSil
  99. Ya şimdi ben şarkıları direkt songs kısmından seçtim ama kod kısmını bulamadım. Hala kod kısmı olduğuna dair bi umudum var. Var mı? Yoksa illa şarkıların url sini almalı mıydım?

    YanıtlaSil
  100. ben yaptım ama şarkı çalmıyor http://isimsizkuyin.tumblr.com/ bi bakarmısınız

    YanıtlaSil
  101. http://themesthatyoulike.com/theme/ONE/ bu temayı kullanıyorum şu an. fakat playlist ekleyemiyorum. nasıl ekleyebilirim ? yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  102. ya bişey sorucam ben şimdi müzik eklemiştim şimdi bidaha eklicem ama önceki müzikler siliniyo napabilirim??

    YanıtlaSil
  103. playlistimi nasıl görünür hale getiririm yardımcı olur msuunuz

    YanıtlaSil
  104. Tumblr'da scm gözüküyor ama şarkı çalmıyor yardımcı olabilir misiniz lütfen?

    YanıtlaSil
  105. şu müzik pileyır şekilleri olan bi site verirmisin

    YanıtlaSil
  106. abi ben playlisti falan ayarladım da şarkılarımın isminin gözükmemesini istiyorum onu bi türlü ayarlayamadım bi yardımcı olursan ??

    YanıtlaSil
  107. Sayfa düzenini yaptım ama hala playerı ayarlayamadım, ve sayfa geçişi yapamıyorum bloğumda, sayfa sayıları altta gözükmüyor

    YanıtlaSil
  108. Çook teşekkürler. Sayesinde müzik ekleyebildim :)

    YanıtlaSil
  109. benim playlistim önceden bozulmuştu tekrar yaptım ama çalmıyor hala nasıl yapabilirim şunu

    YanıtlaSil
  110. Kodu kopyala yapıştır yapınca olmuyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  111. ya benim bloğum hem arka planı hemde müzik eklemeyi kabul etmiyo ne yapabilirim ??

    YanıtlaSil
  112. Çok teşekkürler , harikasın ^_^

    YanıtlaSil
  113. ben herseyı denedım fakat muzık ekleyemıyorum ne yapacagım

    YanıtlaSil
  114. Merabaaa ben müzik ekledim sorunsuz herşeyi yaptım ama profile girince direkt şarkılar açılmıyor? yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  115. daha önce yaptığım playliste şarkı eklemek istiyorum tekrar baştan mı yapmalıyım yoksa kısayolu var mı yardımcı olursanız çoooooook sevinirim

    YanıtlaSil
  116. ya ben müzik player yaptım daha sonra sadece bir kez dinleyebildim birdaha dinleyemedim ses gitti yardım edermisin hatta kodları sildim tekrar ekledim falan yani sonra tekrar yaptım olmadı lütfen yardım et :D

    YanıtlaSil
  117. merhabalar, music player ekledim ama profilimde gözükmüyor. ne yapmam gerek bi yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  118. HTML de aradigimi kolayca nasil bulurum ?

    YanıtlaSil
  119. admin arka plana nasıl müzik koyarım bilgi verir misin

    YanıtlaSil
  120. ya ben playlisti yaptım html ye kodu girdim oldu çalıyodu güzel güzel ama ben tema değiştirince html değişti playlistte gitti ctrl f yapıyorum /head yazıyorum önceki yerinde çıkmıyor zaten bu normal ama yazdığım kodda yok haliyle tekrar playlistle uğraşmadan yapmanın bi yolu yok mu?

    YanıtlaSil
  121. Arkadaşlar Ben bütün işlemleri yaptım ama nereye yapıştıracağımı bilmiyorum lütfen yardım edin bana

    YanıtlaSil
  122. benim tumblra eklediğim şarkılar error veriyo sorun ne acaba bi süre çalıyo sonra error şuan ilk şarkım öyle mesela hepside değil bi garip :( (http://karmasessizlik.tumblr.com/ )

    YanıtlaSil
  123. themesltd.com dan music player yaptım ama dediklerin olmuyor. /body ye de /head e de yapıştırdım sırayla ama yine olmadı

    YanıtlaSil
  124. ben başkalarının bloglarına girdiğimde onların playlist i açılıyor, şarkı çalıyor ama ses gelmiyor? bunu nasıl düzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
  125. Ya benim playlistimdeki şarkıların bir kısmında şarkı isminin yerinde YouTube error 150 yazısı çıkıyor ve çalmıyo şarkı, şarkıları başka youtube kullanıcılarından alarak değiştirdim ama yine de aynı sorun var ne yapmam gerekiyo?

    YanıtlaSil
  126. anlattığınız gibi yapıyorum ama müzikler çalmıyor defalarca tekrar denedim olmuyoor

    YanıtlaSil
  127. ctrl + F denedim yine olmadı :(

    YanıtlaSil
  128. oldu, teşekkürler :) ancak pano dayken yine çalışmıyor. doğrusu bu mudur?

    YanıtlaSil
  129. müzik listem var ama açmayı bilmiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  130. Üstte mi? Altta mı olacağını nereden belirliyoruz ?

    YanıtlaSil
  131. selam bunu yaptim da sonra nasil silicem???

    YanıtlaSil
  132. tumblr playlist ekleyecektim kodu yapıştırdım temelli sayfam gitti ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  133. ya benim listemin başından başlamasını istiyorum ama karışık çıkıyor hep? acil yardım

    YanıtlaSil
  134. ben başka bi siteden yaptım. karışık çalmayı işaretlediğim halde sırayla çalıyor çok sinir oldum nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
  135. Çok teşekkürler başarılı anlatım

    YanıtlaSil
  136. playlistimi açtığımda altta reklamlar çıkıyor nasıl kaldırabilirim ?

    YanıtlaSil
  137. html kodlarında yapmaya çalıştığım herşeyde hata veriyor önce scm music playerdan olduğunu düşündüm ama imleç kısmını değiştirirkende önizlemede gösterdi fakat kaydet deyince hata verdi sorun ne olabilir

    YanıtlaSil
  138. merhaba ben yeni bir playlist yapıp kodu yapıştırıyorum ama opps yazısı çıkıyo yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  139. telefondan girince çalması imkansız mı ? bilgisayardan oluyor da telefondan olmuyor

    YanıtlaSil