Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

22 Haziran 2013 Cumartesi

Ücretsiz En İyi Tumblr Temaları | Best Tumblr Themes


En çok kullanılan, en popüler Tumblr temalarından 20 tanesi.

Temaların nasıl yüklendiğini bilmiyorsanız;

Tumblr Tema Değiştirme | Tema Yükleme


NOT:

Temaların yarısını tek bir siteden almıştım, şans bu ki sitenin hosting servisi sonlamış. Temaların altına not düştüm. Silmememin sebebi  tekrar aktif olma ihtimalinin olması. Yeni temalar eklenecektir.


2. Tasarımım;

İzmir Teması Önizleme | Yükle | Ayrıntılar
Sebebini bilmediğim şekilde bu tema tumblr tarafından silindiği için kodlarını paylaşmak zorunda kalıyorum.

Sürekli olarak kodu eklediğim sitelere bişeyler oluyor, sanki bana gıcıklık olsun diye.
İzmir teması 2343355674. defa yeniden yüklenmiştir.



Eski temam olan Redux'un biraz editlenmiş hali;

Aksiyonel Redux v2 - Önizleme | Yükle | Ayrıntılar



419 Theme - Önizleme | Kodları Al 
(Şimdlik sitesi pörtlediği için kullanılabilir değil)




Paper Walls - Önizleme | Yükle




(More)  Important Things - Önizleme | Yükle 




Boundless - Önizleme | Yükle




Simplicity - Önizleme | Kodları Al 
(Şimdlik sitesi pörtlediği için kullanılabilir değil)




Pyramids v2 - Önizleme | Kodları Al




Stacky Ver.3 - Önizleme | Yükle



Cmpdnm - Önizleme | Yükle




Firsts - Önizleme | Yükle




Theme 22° - Önizleme | Kodları Al




Inverse - Önizleme | Kodları Al
(Şimdlik sitesi pörtlediği için kullanılabilir değil)




Watercolor - Önizleme | Yükle 




Sam's Theme - Önizleme | Yükle 




Skyline - Önizleme | Kodları Al
(Şimdlik sitesi pörtlediği için kullanılabilir değil)




Collonna - Önizleme | Kodları Al
(Şimdlik sitesi pörtlediği için kullanılabilir değil)




Chalkdust c.3.0 - Önizleme | Yükle




Contrail - Önizleme | Kodları Al
(Şimdlik sitesi pörtlediği için kullanılabilir değil)




Supreme - Önizleme | Kodları Al
(Şimdlik sitesi pörtlediği için kullanılabilir değil)




Droid - Önizleme | Kodları Al
(Şimdlik sitesi pörtlediği için kullanılabilir değil)






Devam etmesi zor geldi açıkcası 1 saatten fazla sürdü eklemesi sıkıldım, çok gelen olursa buraya daha farklı temaları paylaşamaya devam ederim.






212 yorum:

  1. Abi bunları tam olarak nereye yapıştırıyoruz ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanka yazının en üstünde link var tema nasıl yüklenir diye oraya bi bak sen

      Sil
  2. merhaba ask.fmden de soru sordum aslında ama pek bekleyemedim. burdan ben çok güzel bir tema yaptım kendime. bunun için ayrıca teşekkür ederim tumblr acalı 2 hafta oluyor ama bayagı sey biliyorum sayende iyiki varsın. herşeyi güzel hoşta. mesela bir metin paylaşacagım yazıyorum metni yayınlıyorum. kendi sayfama geldiğimde metnin sol tarafı temanın dısında kalıyor. mesela 'anne' yazıyorum 'a' sı dısarıda html ayarlarından baktım her sayı yazan yerleri degiştirip tekrar tekrar baktım ama olmadı duzeltemedim bir turlu lutfen yardım et :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kusura bakma hızlı yazamadım açık değildim. Şimdi temayı yapan adam hata yapmış çerçeveyi yazı alanında küçük yapmış. Senin çerçeveyi bulman gerekiyor, Bunun için o yazıdan küçük olan çerçeveye öğeyi denetle yap. Ardından çerçevenin ismini bulup CSS kodları içinden width değerini yükselt. Şimdi sana çok karışık geldi bu biliyorum, sen beni ekle tumblrdan öyle sor yapamazsan ben yardımcı olurum istersen

      Sil
  3. Selam kardeşim.Bana bi tema önerir misin genellikle blogumda soru oluyor 3 sütun kullandım foto blog için ama cok göz yoruyordu suan redux kullanıyorum sence ne kullanmalıyım ara post atıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ekstra şu tema çok iyi dediğim bir tema yok açıkcası. Şu tema daha çok yazı üzerine bir tema sanırım; Link

      Sil
  4. sa kardeş http://herkesgitti.tumblr.com/ bu temanın kodunu veya adını biliyormusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. As, malesef bilmiyorum ama sanırım kendi editlemiş biraz

      Sil
    2. izmir temasının editlenmiş hali gibi geldi bana

      Sil
  5. kodları nasıl alıcam ya alamıyorum kodları al butonuna tıklıyorum http://themes.clcrk.com/theme/419 burası çıkıyo burda nerde oluyo kodlar yardımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altta sağda "Get Theme Code" yazıyor :)

      Sil
    2. get theme code u tıklıyorum ama hiç bişey olmuyo kod falanda çıkmıyo :( buraya kopyalıyabilir misiniz :( skylıne olursa çok sevinırım :)

      Sil
    3. evet bende get theme code a tıkladım ama olmuyor

      Sil
  6. şu supreme temasına preview1 ve 2 diye ayırmayı ve ayrkasındaki uzay resmini nasıl yapıyoz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 ve 2 diye ayırmayı sen yapmıyosun onlar soruyor sana hangisini istersin diye. Arkaplanda bu sanırım > Resim

      Sil
    2. bir şey sorabilirmiyim imleci nasıl eklicem imleç kodum var ama nasıl eklliceğimi bulamadm

      Sil
  7. Avatar yükleyemiyorum,temayla mı alakalı diye birkaç tane tema değiştirdim ama yinede yükleyemedim.Nasıl halledebilirim bu sorunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profil resmi ekleme sitede mevcut veya youtube kanalından bakınız

      Sil
  8. Ücretsiz bunlar değil mi?

    YanıtlaSil
  9. internetten bi tema buldum sayfa bilgisinden kodu kopyaladım ama benim sayfam kopyaladığım yerdeki gibi görünüyor neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfa bilgisi dediğin kaynak kodlarını almışsın sanırım aldığın sayfayı bana gönder bir de ben bakayım

      Sil
    2. http://www.totallylayouts.com/tumblr/music-tumblr-themes/get.php?theme=the_beatles_floral

      Sil
    3. http://www.totallylayouts.com/tumblr/music-tumblr-themes/preview.php?theme=the_beatles_floral

      Sil
    4. Bikaç tanesi sorunlu sanırım senin yapabileceğin bişey yok baktım bende şimdi temalarda sorun

      Sil
  10. blogum isimsiz olarak görünüyor. Nereden düzeltebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiselleştir dedikten sonra solda "Başlık" bölümünü göreceksin, Html'i Düzenle butonunun hemen altında

      Sil
  11. tema kodlarını html düzenleye yapıştırıyorum daha sonra kişiselleştir dediğimde html geçersiz görünüyor diyor temayı geri yükle diyorum yine aynı şey oluyor napmam lazım ??

    YanıtlaSil
  12. abi yukarıda bazılarında yükle bazılarında kodları al yazıyor ama kod yok onlar nerde ben bunun kodunu istiyorum atabilir misin? http://themes.clcrk.com/theme/preview/simplicity

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://themes.clcrk.com/theme/simplicity sağ altta "Get Theme Code" butonuna tıklayınız

      Sil
  13. şu temanın kodunu bulabilirmisinn http://a-suspicious-looking-person.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  14. Redux Refresh theme'in html'sini hiçbir yerde bulamadım bana yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  15. ya fotoğraf blogu olarak önerebileceğiniz en güzel tema hangisi?

    YanıtlaSil
  16. skyline ı kişiselleştiremiyor muyuz? /head bulamadım da??

    YanıtlaSil
  17. Ya mesela sana bi tema linki atsak yapanın urlsini de atsak o temanın kodunu bulabilir misin?

    YanıtlaSil
  18. Merhaba önce emeğinize sağlık her şey çok güzel.
    Ben önerdiğiniz temalardan birini kullandım ama,
    Özel tema HTML'n geçersiz görünüyor uyarısı çıkıyor bu yüzden başka hiçbir şey ekleyemiyorum yardım lütfen.

    YanıtlaSil
  19. hocam şu çocuğun temasını 1 yıldır arıyorum bulamıyorum. yardımcı olursan çok sevinirim.
    kodları veya temasının ismi yeterli olur sanırım. link:
    uguraraz.tumblr.com

    YanıtlaSil
  20. jensenhastasi.tumblr.com bu blogun teması ne?lütfen çok lazım.

    YanıtlaSil
  21. Meraba.Önclikle söylemeliyimki her tema müthiş kendince. Ama post çerçevesi küçük olduğundan sanırım gönderdiğim postlar blogumda tam gözükmüyor. HTML 'den çerçevenin nerde olduğunu aradım ancak bulamadım. İlk temayı yaptım ve olmuyor. Bunu nasıl düzeltebilirim ? :/

    YanıtlaSil
  22. Theme 22° - hatalı kardeş yardım eder misinm

    YanıtlaSil
  23. Buradaki tema çok hoşuma gitti adını biliyor musun acaba ?
    http://birdunyaturu.com/

    YanıtlaSil
  24. Bütün temalardaki yazılar mavi oluyo kaldıramıyoum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tumblrdan anonim olmadan tekrar yazarsan daha detaylı yardımcı olabilirim

      Sil
    2. tumblrn ne nereye msj atçaz? şu temayı çok arıyorum lütfen bir yardımcı ol.
      www.uguraraz.tumblr.com

      Sil
  25. ben temayı koyuyorum ama tema yana kayıyor onu nasıl düzelte bilirim ?

    YanıtlaSil
  26. meraba twitterdan anlarmısınız birşey sorcam da?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profil resmim neden gif olmuyor dışında bir soru ise sor tabi bi şansımızı deneyelim :)

      Sil
    2. Ben twittera giremiyorum nerdeyse 6.günüm olucak şifrem ve hotmailimi dogru giriyorum hatalı diyor. şifremi kaç kere sıfırladım yine olmadı tarayıcıyı temizledim olmadı şifremi bilgisayara girip denedim yine olmadı. Bunları denedikten sonra yeni hesap açtım aynı olay bundada oldu hatalı şifre diyor neden böyle oluyor anlarmısınız ? :)

      Sil
  27. Temalar ücretsiz mi?

    YanıtlaSil
  28. bakarmsn http://ohaaminakoyim.tumblr.com/ bu temanın ismi ne acaba ?

    YanıtlaSil
  29. http://imsweetqueen.tumblr.com/ bu temanın kodunu biliyor musun ?

    YanıtlaSil
  30. kodları al a bastığımda bu site çıkıyor :/
    http://themes.clcrk.com/cgi-sys/suspendedpage.cgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Websitesinin domain süresi dolmuş ücreti ödenmediği için. bikaç güne de açılabilir, hiçte açılmayabilir

      Sil
  31. tumbIr da ücretli olanlar ne? lütfen ayrıntılarıyla anlatırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tumblrda ücretli olan bişey yok, sadece bazı temalar ücretli onu da zaten kredi kartı vermeden alamıyorsunuz. Yani sizin korktuğunuz gibi tumblr faturası diye bi olay yok

      Sil
  32. yaaa devamı ne zaman gelecekk???

    YanıtlaSil
  33. gürkaaann tema kodunu yapıştırdım kaydettim sonra butuun her şey silindi loguma girdiğimde rb yaptığım şeyler gözükmuyoo

    YanıtlaSil
  34. Ya abi ben kodu al a tıklıyorum domain falan diyo ya korkuyorum bişeyede tıklayamıyorum yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden kredi kartı istemeyen her şey ücretsiz. Başlıkta da yazıyor Ücretsiz diye, korkulacak bi durum yok bütün temalar ücretsiz.

      Sil
  35. http://bieberarabia.tumblr.com/ ben şu temayı yapmak istiyorum :(

    YanıtlaSil
  36. http://iceridekibiri.tumblr.com/ şu temayı söyler misin acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.tumblr.com/theme/30591 tema bu fakat editlenmiş

      Sil
  37. hayır galiba onun yapılmışı vardı ama bulamıyorum ben

    YanıtlaSil
  38. Ya supreme ve skyline temalarının kodlarını verebilir misin ? verdiklerinin de domain bitmiş sitenin aktif değil. kendi sitesinden baktım supreme açıan sayfa hata verıyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef kodlarının kopyası yok bende, google'dan deneyebilirsin şansını

      Sil
  39. uguraraz.tumblr.com bunun temasını bayadır arıyorum yardımcı olurmusun rica etsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi kontrol ettim fakat temanın sahibi ekstra bir credit alanı oluşturmamış, yani bulamadım.

      Sil
  40. http://kt-35.tumblr.com/ bu tema da çok güzel :3

    YanıtlaSil
  41. merhaba,bu redux refreshin kodlarını bir türlü bulamadım :/ yardımcı olur musunuz?
    http://teamodiyemeyenkiz.tumblr.com/ şuradaki tema

    YanıtlaSil
  42. http://fuckmuggle.tumblr.com/bu temanın kodlarını alabilir miyim ya lütfen

    YanıtlaSil
  43. blogunu beğendim. sana bir şey sormak istiyorum. watchapplause.tumblr.com buradaki gibi ben de bir çok videoyu aynı anda nasıl yan yana koyabilir ve otomatik açılmasını sağlayabilirim?

    YanıtlaSil
  44. bu temalarında backgroundunu değiştirme imkanımız var mı

    YanıtlaSil
  45. bu temalarda olmasa bile çoğu temayı yüklediğimiz zaman bi tarafa tılıyıp o siteye giriyoruz bunun olmaması için napmalıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen yardımcı oluuunnnn

      Sil
    2. Tam anlamadım açıkcası install theme butonunu kaldırmaktan mı bahsediyorsun?

      Sil
  46. resmin altında yazı yazma yerini kişileştir bölümünden değiştiriyorum fakat yazdıklarım hep ayrık ayrık oluyor 1 boşluk bırakıyorum tumblrıma girdiğimde büssürüymüş gibi görünüyor nasıl düzelte bilirim?

    YanıtlaSil
  47. http://ilgincbirinsan.tumblr.com/ şu temanın html kodunu verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stjn.co adresine girersen oradan temaya ulaşabilirsin

      Sil
  48. http://www.themepirate.me/tumblrthemes/obsidian nasıl alıcam kodu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bu durum çok sakat. Pastebin.com'a eklemiş kodlarını, ve nedendir bilmem son 2 haftador pastebin.com kapalı. Kapatılmış olabilir, o yüzden ulaşamazsın kodlarına o site güncelleme yapmadan

      Sil
    2. merhaba. tumblr sayfasındaki arşiv yazısına tıklayınca tumblr.com/archive adresi açılıyor ya hani, bunun gibi ayrı bir kategoriyi nasıl oluşturabilirim? mesela /archive değil de /alintilar diye bir yer oluşturup, #alintilar etiketiyle paylaştıklarımın o kısımda durmasını istiyorum. bu konuda yardımcı oluabilir misiniz?

      Sil
    3. Merhaba, bu anlatımım zaten mevcut. Buradan ulaşabilirsiniz.

      Sil
  49. temalardaki "10 oct" ya da "2 hours ago" gibi ingilizce zaman birimlerini Türkçe yapabilir miyiz? html kodlarında "oct" diye arattığım zaman öyle bir kelime bulunmuyor. tumblr'da başka bir yerden mi ayarlıyoruz bunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oct gibi zaman kavramları değişken olduğu için aratarak bulamazsın. Kodların en başında bulunan dil ayarlarındaki "en" yazan yerleri "tr" ile değiştirirsen yapabilirsin.

      Sil
    2. mesela şu (http://www.tumblr.com/theme/979) temanın başındaki "en" yazan yerleri tr yaptım ama değişen bir şey yok. sadece "en" yazan yerleri değiştirdim ama, içinde "en" geçen başka yerleri de değiştirmek gerekiyorsa ya da değiştirilecek yerler temadan temaya değişiyorsa, bilmiyorum.

      Sil
  50. selam ya ben arkadaşıma senin temanı yaptım herşeyini filan ama ismi ile alt başlık kendiliğinden çoook oluyor arkimin http://roaarr1.tumblr.com/ bu işte neden böyle oluyor ben kendime yaptığımda böyle olmadı

    YanıtlaSil
  51. ya ben yaptım ama arkplanım siyah onu nasıl düzelticeeem ?

    YanıtlaSil
  52. http://idredg.tumblr.com/ bu temayı nasıl ayarlayabiliriz? Bu şekilde yapabilirmiyiz? Müzik player senin gösterdiğinde yukarıda oluyor aşağıda olması için ne yapabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik player'ın kodunu alırken "top" seçeneğini "bottom" olarak değiştirirseniz aşağıda gözükecektir.

      Sil
  53. izmir temasında izmir yazısını nasıl kaldırabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen cevap verirseniz sevinirim

      Sil
    2. Gecikme için özür dilerim, İzmir yazısını "favori postum" seçeneğini kapatarak kaldırabilirsiniz

      Sil
  54. 1. izmir temasında avatar vs nin altında çıkan izmir yazısı kaldırılıyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "favori postum" seçeneğini kapatarak kaldırabilirsiniz

      Sil
  55. Ben fotoğrafların yan yana olduğu bir fotoblog teması arıyorum ama çoğuna sitesi pörtlediği için ulaşamıyorum.Yardımcı olabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoblog için aklımda öyle tema ismi tutmuyorum ama maxdavis temalarında aradığınızı bulabilirsiniz

      Sil
  56. linkinpark.tumblr.com bunun teması ne biliyormusun?

    YanıtlaSil
  57. İzmir teması mükemmel teşekkür ederim. Ama sosyal paylaşım butonları çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  58. knk sen cennetliksin

    YanıtlaSil
  59. linklerin çalışması için bu yasaklı sitelere giren ktunel tarzı bişe var, ordan girerseniz linkler çalışacaktır

    YanıtlaSil
  60. Abi http://metal-till-deeath.tumblr.com/ bunun teması neeeğ.

    YanıtlaSil
  61. yeni temalar nezaman gelecek

    YanıtlaSil
  62. Herhangi bir bloğun temasının kodunu nasıl bulabiliriz? Daha ayrıntılı olursak takip ettiğim bloglar arasında beğenmiş olduğum bir temanın kodunu nasıl bulabilirim ve onu kendi bloğuma nasıl ekliyebilirim?

    YanıtlaSil
  63. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  64. Ya herşey iyi hoşta şu tumblrtemalari yazısını kaldırabilsek tamam emeğin varda hiç hoş durmuyorki :)

    YanıtlaSil
  65. http://kt-35.tumblr.com/ bu temanın kodu ne ???

    YanıtlaSil
  66. Ya Sen Yardımcı Olursun Ben Tema Ekliyorum ama sadece ilk 15 gönderiyi gösteriyo oysa ben hepsini istiyorum lütfen yardım et

    YanıtlaSil
  67. ABİ BİR ŞEY SORUCAM. BEN BURDAKİ ( http://imsweetqueen.tumblr.com/ ) SAĞDA EN ÜSTTE ''1 PERSON LOST IN MY WONDERLAND'' YAZIYO YA. ONU BENDE YAPMAK İSTİYORUM. NASIL YAPARIM? :/

    YanıtlaSil
  68. Aksiyonel Redux v2 isimli temaya playist koyamıyorum

    YanıtlaSil
  69. İzmir teması çok güzelmiş,teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  70. daha fazla tema yükleseniz artık

    YanıtlaSil
  71. Ya biri de bana yardım etsin şimdi benim ilk kullandığım tema kişileştirdeki temalardan biri ben onu nasıl silicem nerde bulucam onun kodunu ?bu yazını okumadan urban 4'ün kodunu bulup yapıştırmıştım direk blogumun yarısı urban 4 yarısı eski temam olmuştu nasıl yapıcam ya acil lütfen :((

    YanıtlaSil
  72. Şey ben temayı uyguladıktan sonra önceden yaptığım mouse imleci, şarkılar, efektler hepsi kayboldu bu tema nasıl siliniyor ?

    YanıtlaSil
  73. meraba benim temamda bi sorun var galiba. gerçi denediğim bütün temalarda bu oluyo. biraz aşağıya inince postlar üstüste biniyo. yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  74. cidden ücretsiz mi knk

    YanıtlaSil
  75. Bu sitedeki herşey ücretli mi?

    YanıtlaSil
  76. neden çalışmıyorlar ?

    YanıtlaSil
  77. Yükledim ben şimdi bunu çok güzel oldu filanda aşağılara inince eskiden seçtiğim tumblr'ın kendi teması çıkıyor,istemiyorum ya ben onu nasıl düzeltebilirim acaba?

    YanıtlaSil
  78. Abi ben senin temalarının hastasıyım ozelliklede İzmir Teması'na oluyorum bitiriyorum. Coooooooook tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  79. http://yarimkahve.tumblr.com/ bu temanın kodunu bulabilir misin?

    YanıtlaSil
  80. Ya bişi rica edicektim http://www.totallylayouts.com/tumblr/black-and-white-tumblr-themes/preview-3-column.php?theme=tv_interference bu temayı ayarlamak istiyorum ama şaapamadım yardımcı olabilir misini<?

    YanıtlaSil
  81. bişi sormak istiyorum bn mesale profilime girince profil fotom gözükmüyor

    YanıtlaSil
  82. Ya ben hangi kodu yapıştırırsam yapıştırayım özel Htlm'n geçersiz falan yazıyor ne yapmalıyım. ?

    YanıtlaSil
  83. Bazı linler açılmadı ancak güzel olmuş ellerine sağlık tambılırmda kullandım bazısını

    YanıtlaSil
  84. http://thedonotfeel.tumblr.com/ bu linkteki temayı biliyor musunuz lütfen ya hiçbir yerde bulamadım :((

    YanıtlaSil
  85. Ya kodları pastebinde olan temaları nasıl ekleyebilirim çok beğendiğim 2-3 tema var lütfen yardımcı oluuunn

    YanıtlaSil
  86. http://amortizing.tumblr.com/ temasını nasıl bulabilirim

    YanıtlaSil
  87. Ben Sam's theme nin kodunu kullanıyorum ama kodu unuttum İzmir temasının kodunu yapıştırdığımda html ye üzerine geliyo ikisi birlikte gözüküyo napmalıyım ?

    YanıtlaSil
  88. ben sana desem ki http://chopan.tumblr.com/ bana bu temanın kodlarını bulabilir misin? gerçekten çok iyi çünkü.

    YanıtlaSil
  89. Skyline temasını istiyorum rica etsem kodunu burdan atar mısın lütfennn?

    YanıtlaSil
  90. Aksiyonel Redux v2 isimli temayı yükledim ama benim fotoğrafım gözükmüyor

    YanıtlaSil
  91. bende bilgilerimin ve postlarımın olduğu yeri şeffaf gibi yapıyorlar ya öyle yapmak istiyorum onun kodu sizde varsa atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  92. http://iremmmhepkirann.tumblr.com/ bu temanın adı ne acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En üstten 2. sıradaki tema, Aksiyonel Redux.

      Sil
  93. http://kasvetliyiz.tumblr.com/ bu temayı nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrunuz. Temayı yükledikten sonra arka planı beyaz yapıp, seçeneklerdeki Sidebar On Left seçeneğini açarsan aynısı olacaktır.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun :D

      Sil
  94. Bir şey soracağım. Şimdi ben temamı değiştirmek istiyorum , yeni temanın kodlarını girince eskisinin üzerine ekleniyor, diğerini kodlarını bulup silmem gerekiyor ama nasıl bulacağım :\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerinin kodlarını bulmana gerek yok, bütün kodları sileceksin zaten

      Sil
  95. Yaa çok güzel de benim resmim çıkmıyor :// yardım ederseniz sevinirm

    YanıtlaSil
  96. http://devrikgulusler.tumblr.com/ bu temayı nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
  97. http://icipopiolankiz.tumblr.com/ bu kızın tumblr temasının ismini biliyormusun acil lazım !?

    YanıtlaSil
  98. http://biralife.tumblr.com/ bu temaya benzer bi tema ismi biliyomusun? veya bu tema hazır tema mı? Yardımcı olursan sevinirim :/

    YanıtlaSil
  99. Aksiyonel Redux v2 temasını yükledim ve alt başlık konusunda ne yapabilirim? Onu nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
  100. gürkan abi artık yeni temalar ekle herkeste var bunlardan ama

    YanıtlaSil
  101. bişiy sorucam bazı insanlar kendi temalarını kendi yapıyo yani http://mendlerupdates.tumblr.com/ de yapıldığı gibi benimde onun gibi Bridgit Mendler fan sayfam var ama öyle yapamıyorum bana bu konuda yardımcı olabilirmisin ? lütfen cevap verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  102. ya benim temamda şu kimden reblog yaptı yok kaç gun öne yaptı yada asıl gönderen kım kısımlarını yok etmem mumkunmudur=(

    YanıtlaSil
  103. şifremi versem Theme 22° temasını sayfama düzenler misin ya :D ben yapamadım

    YanıtlaSil
  104. ya temayı ypıyorum ben ama fotoğraf kısmında gözükmüyo

    YanıtlaSil
  105. 419 Theme temasını cok istiyorum ama malesef olmuyor ben onu nasıl yapıcam ?

    YanıtlaSil
  106. Fotoğrafların html'sini nasıl alabilirim nerden ögrenebilirim veya bilgisayarımdaki bir resmin htmlsini?

    YanıtlaSil
  107. çook teşekkür ederim bunu arıyordum bayadır :)

    YanıtlaSil
  108. Theme 22° ben bu temayı kullanıyorum arka plan nasıl koyacağım.

    YanıtlaSil
  109. İzmir temasında, ''Yükle'' butonuna bastığımda çıkması gereken kod çıkmıyor s..s.s Bi yardım edin, tema mükemmel ama yükleyemiyorum, kodu çıkmıyor.

    YanıtlaSil
  110. bunlar ücretsiz demi kanka

    YanıtlaSil
  111. http://metalheadparadise.tumblr.com/ teması ne ??

    YanıtlaSil
  112. şimdi ben bloğumu yeniledim yenilemez olaydım ya bloğa giriyorum postlarım kayboluyo sadece arka plan kalıyo arkadaslarıma da sordum biri kayboluyo dedi biri kaybolmuyo dedi ne yapmam gerek nedeni nedir?

    YanıtlaSil
  113. http://thethunderbunny.tumblr.com/ temasını söyler misiniz ???

    YanıtlaSil
  114. http://hepdiyorumki.tumblr.com/ buradaki temanın adını yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  115. Theme 22° temasına avatar koyamıyorum yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  116. http://bisaniyeonkameraymis.tumblr.com/ burdaki gibi bi tema veya bu temyı bilyomusun acaba?

    YanıtlaSil
  117. S.a kardes http://kopyacekemeyenogrenci.tumblr.com/ Bundakı temayı ben bulamadım yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
  118. http://themes.themaxdavis.com/theme/alfa_slab_one ŞU temanın kodunu verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  119. ya hani şurda siyah yıldızlı bir tema var o tek sutünlü onun 3 sutünlüsünü yapar mısın veya 4

    YanıtlaSil
  120. oceans tema kodunu bilen var mı :)

    YanıtlaSil
  121. http://muziktutkusuolankis.tumblr.com/ burdaki kodu biliyo musun? nerden bulabilirim?

    YanıtlaSil
  122. http://taylorswifthq.tumblr.com/ bu blogun kodunu verebilir misiniz? ve ya benzerini lütfen

    YanıtlaSil
  123. Ben izmir temasını yaptım ancak soru sorma şeysine tıklayınca aradığınız url bulunamadı diyor ne yapıcam ???

    YanıtlaSil
  124. Şu temaların kodlarını ne zaman düzelteceksin?
    kaç aydır bekliyorum ???

    YanıtlaSil
  125. Abi sen harbi cennetliksin lan Allah razı olsun :D asdfghjklşi

    YanıtlaSil
  126. WaterColor'un linkini atarmısın

    YanıtlaSil
  127. ben tumblrıma efek imleç vb şeyler ekledim eğer temamı değiştirirsem bu eklediklerim silinir mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet silinir yani bende siliniyo dkdlsnvvn

      Sil
  128. foto blog için önerebilceğin bi tema var mi acaba?

    YanıtlaSil
  129. bu sitesi pörtledi dediklerin ne zamana düzelir :(

    YanıtlaSil
  130. Aksiyonel Redux v2 kullanıyorum ama resmim görünmüyor, ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  131. Benim şu anki temamda gönderilerimin boyutu bana küçük geliyor. Büyültmek için ne yapmalıyım? Temayı düzenlede bulunan yazılarda ne aramalıyım, lütfen yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  132. ben gürkans coffee shoop temasını yaptım çok güzel ama temayı grid haline çevirebiliyomuyuz

    YanıtlaSil
  133. bir sürü tema denedim İzmir ve Aksiyonel Redux v2 kadar güzel tema bulamadım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  134. ya ben temamı değişmek istiyorum ama mause imlecim stickerlerim felan yok olsun istemiyorum bi çözümü var mı bunun ?

    YanıtlaSil
  135. Kodlarda bir karışıklık yüzünden şuan profilim çok saçma başlangıç kodunu verebilir misiniz hepsini silip başlangıç kodunu yapıştırıp tekrar düzenliycem blogumu

    YanıtlaSil
  136. Aksiyonel Redux v2 temasını yaptım ama imleç olmuyo her türlü deniyorum olmuyo napabilirim? tema da falan mı sorun var

    YanıtlaSil
  137. Merhaba. Ben İzmir Teması kullanıyorum fakat soru sor kısmı profilimde bir türlü çıkmıyor. Ayarlar kısmından da soru sorulmasına izin vermeme rağmen yine de olmadı. Bi yardım etsen :)) ?

    YanıtlaSil
  138. Tema değiştirmek istiyorum ama bir sürü şey ekledim, ayar yaptım falan. Bu ayarları silmeden direk başka bir temaya eklemenin bir yolu var mı acaba ? İlgilenirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  139. Merhaba http://ppolishprincess.tumblr.com/ Bu temanın ısmını gonderırmısınız veya buna benzer bır tema lutfen sımdıden teşekkur edıyorum! :)

    YanıtlaSil
  140. Admin , ben sitenizden bir kaç tema yükledim sorunum şu font'u hangi font yaparsam yapayım el yazısı kalıyor nasıl düzelir bu ?

    YanıtlaSil
  141. bir şey soracağım, Theme 22° temasında bazı postlarım falan gözükmüyor ve sayfa geçişi falan da yok. ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  142. Çok merak ediyorum lütfen acil cevap ver!!!! Sen hangi temayı kullanıyorsun çok merak ediyorum. Kodlarını yazarmısııııııınnnn

    YanıtlaSil
  143. Özel tema htmln geçersiz diyor bu yüzden blogumu kişiselleştiremiyorum ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  144. şey var bide abi şimdi ben başta aksiyonel redux v2 yi kullanıyodum başka temanın kodunu yapınca iki tema birbirine karışıyor aksiyonel redux'u nası kaldırabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. html'den eski tema kodunu sil yenisini yapıştır olur

      Sil
  145. ya tema olmuyo neden

    YanıtlaSil