Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

30 Temmuz 2013 Salı

Tumblr Unfollow Checker | Takip Etmeyeni Bulma - XKit Kullanımı



Tumblr Unfollow Checker | Takip Etmeyeni Bulma - XKit Kullanımı - VİDEO




NOT:

Farklı bir Dashboard teması kullanıyorsanız çalışmıyor.

GÜNCELLEME

Yaptığım araştırma sonucunda xkit7'nin unfollow checker uygulamasını artık desteklemediğini gördüm. Aşağıdaki yazı xkit'in tumblr sayfasından yayınlanmış özet bölümü. tamamına buradan ulaşabilirsiniz.



Yani diyor ki;


Sonuç olarak(veya yazının tamamını okumak istemeyenlere)
Follower checker ileride muhtemelen geri gelecektir.(ne zaman gelir bizde bilmiyoruz). Bunu yazdığım için üzgünüm ama birisi bana "xkit7 berbat, takipçi şeysi çalışmıyorsa ne işe yarar bu program dedi" hatta küfretti. Bende üzüntüden ağladım, gözyaşlarım klavyeye döküldü ve bilgisayarım bozuldu. Program bu yüzden bozuldu zaten.

Bu yüzden arkadaşlar xkit 6'yı kurabilirsiniz. Ayrıca yüklerken diyor ki;


Yani diyor ki;

Başka versiyon bi xkit kullanıyorsanız kaldırın.
Yüklemeden önce Greasemonkey, Stylish veya diğer Tumblr eklentisi kullanıyorsanız kaldırın yada etkisizleştirin. Bir çok kişi xkit çalışmıyor diye mızmızlanıyor. Bunun sebebi diğer eklentiler. Dashboard temanız falan varsa kaldırın.

Sonda da atarını yapmış kaldırmasını bilmediğiniz eklentileri yüklemeyin diye.

Evet arkadaşlar bu konudan dolayı bana da gına geldi açıkcası, dediğiniz hatalara bakıyorum defalarca kaldırıp yükledim bi hata oluşsun artık da çözeyim diye ama her defasında hatasız çalışıyor bende.

Takipçilerinize tıklayacaksınız sayfa yüklendikten sonra delta checker ve mutual checker butonlarının hemen bir altta belirmiş olması gerekiyor. Eğer belirmiyorsa gerçekten yapabileceğim bişey yok artık ne yazık ki.

75 yorum:

  1. bu programın twitter için olanıda varmı acabaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fow.org/ var twitter için ben kullanıyorum güvenlı

      Sil
    2. tweet atıyor mu kendi kendine?

      Sil
    3. Eklentiyi nasıl sileceğiz ?

      Sil
    4. köşedeki favorilere ekle yernin yanındaki 3 satırlı olan simgeye tıkla araçlardan uzantılara tıkla orda hepsi çıkar kafana göre takıl

      Sil
  2. İndirip kurdum ve üstte o simge görüncü fakat takipçileri açtığımda yanda delta checker yada mutual checker gözükmüyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünmesi gerekiyor ya, şu benim çok işe yaramıyor dediğim o çıkan simgenin üstüne tıklayın, sol tarafta delta checker yazıyor, oradaki aktif olmalı yani girdiğinde disable this extension yazmalı onu bi açıp kapamayı dene

      Sil
    2. bende de aynı sorun var. iki saattir uğraşıyorum. iki gun gecmiş henüz ama yapabildiniz mi diye sormak istedim.

      Sil
    3. Ekstra yapılabilecek bişey yok açıkcası ya yazılım sorunu, tekrar kaldırıp yüklemeyi deneyebilirsiniz veya o çıkan simgenin üzerine tıklayıp orayı kurcalayabilirsiniz, yani net yazabileceğim bi cevap yok buna

      Sil
    4. denedim ikisini de. neyse peki teşekkürler :)

      Sil
    5. bende de aynı sorun var :/ çözebildiniz mi sorunu?

      Sil
    6. Ben belki yardımcı olabiliriim , xkit uygulamasının iki türü var arkadaslar 7.2.3 ü değilde 6.0.5.3 ü yüklerseniz başarırsınız :D

      Sil
  3. bunu ben yükledim ama şimdi silmek istiyorum nasıl kaldırıcam

    YanıtlaSil
  4. runnin kim söylüyor :D

    YanıtlaSil
  5. benim tarayıcım Firefox indirdim ve kurdum ama customize diye bir şey çıkıor ordan kişiselleştirmeye gidiyor.yardımcı olur musun?

    YanıtlaSil
  6. nasıl kaldırıcaz bunu peki sevmedim hoşuma gitmedi kaldıramadım '''

    YanıtlaSil
  7. Son sürümünü değil de Xkit 6 yı indirip öyle deneyin bir de eğer olmuyorsa ben de bu şekilde oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmayan arkadaşlar bu şekilde yapsın bendede böyle oldu

      Sil
    2. xkit 6 yı nereden inderecegiz ?

      Sil
  8. avatar gozukmuyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  9. Son sürümden bir önceki sürüm kullanılmıyor şuanda, siz hala kullanabiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nette hata vardı sanırım şuan çalışır vaziyette, kusura bakmayın.

      Sil
  10. Tumblr hesabımda yaptım oldu peki twitter'de nasıl yapıcam ?

    YanıtlaSil
  11. Unfollow eden kişilere bakıyorum 0 diyor ama 5 kişi unfollow etmiş yardım ediiin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü %0 yüklenmiş oluyo üstte.Bende de öyle ve yüklenmio saatlerdir bekliyorum :(

      Sil
  12. peki ben önceden bi tema yapmıştım onu nasıl kaldırabilirm bu uygulamayı yapabilmek için

    YanıtlaSil
  13. ya bişi sorucam. ben xkiti yukledım ama mutualdır sudur budur yok ve isime yaramıyo kaldırmak istiyorum nasıl kaldırabilirim

    YanıtlaSil
  14. xkit chromeden kaldırılmış başka nerden yapabiliriz?

    YanıtlaSil
  15. bu uygulamadan sonra kimseyi takip edemedim uygulamayla alakası var mıı ?

    YanıtlaSil
  16. xkit 6 yı kullanıyordum ve çok sağlam çalışıyordu sonra güncelleme geldi xkit 7 yükledim ve artık mutual checker gözükmüyor eski versiyonunu yüklüyorum ondan gözüküyor ama tıklayınca çalışmıyor lütfen yardım edin başka alternatif uygulama var mı ? (Chrome)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de aynısı oluyo mutual checker çalışıyo gibi gözüküyo ama takip etmeyen kişiler gözükmüyo yardımcı olur musunuz

      Sil
    2. soruna çözüm bulabildiniz mi? uzun süredir ben de aynı şeyden şikayetçiydim ama ..

      Sil
    3. xkit7 yi sildim 6 yı yükledim yine mutual checker çalışıyor gibi gözüküyor fakat donuyor çalışmıyor yani anlamış değilim sebebini

      Sil
  17. bi süre sonra kullanılmıyo ne yapıcam?

    YanıtlaSil
  18. Ya ben yaptım ama tıkladım mutuala yükledi ama kişiler gelmedi

    YanıtlaSil
  19. bende xin yanı baya bi uzun neden olabilir

    YanıtlaSil
  20. XKit 7'yi nasıl kullanacağız?

    YanıtlaSil
  21. 6yi indirmisim ekrana girince biyazi geliyor kullanamiyorum tumlbrii giremiyorum girince ekrana o yazi geliyor learn more var ona tiklayinca sitesi ne gidiyor nasil kaldirablirim yardim lutfen tumblrim gitti:((

    YanıtlaSil
  22. 7yi indirdim ama yukardaki butonlar yok neden boyle oldu?? nasil duzelte bilirim??

    YanıtlaSil
  23. bisey sorucam :) ben simdi programı indirdim ama delta checkeri yükledi ama mutuaş checkeri yükleyemedi. %0 olarak kaldı. ne yapmam gerekiyor yardım edin eliniizi ayagınızı öpeyim gözünüzün yagına ekmek banayım kurban olayım

    YanıtlaSil
  24. xkiti kaldıramadım açıklarmısınız uzantılara da giremiyorum

    YanıtlaSil
  25. Elbette Twitter'da aynı işlemi yapan siteler var.Benim tavsiyem

    Kullanıcı arama – Tweet RT ve Favorite listeleme ve silme – Unfollower bulma ve silme gibi işlemler için http://followerfilter.com/ sitesini kullanıyorum.Çok yeni olmasına rağmen tıkır tıkır çalışıyor tavsiye ederim.
    Üstelik sizi takip etmeyenleri görmek için giriş yapmanıza dahi gerek yok. Sitenin ana sayfasından Twiter’a giriş yapmadan istediğiniz kullanıcı adını aratıp bilgileri görebilirsiniz.Üstelik ücretsiz.

    YanıtlaSil
  26. Abi bunu nasıl kaldıracaz ya ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. choromeden giriyosanız sağ üst köşeden araçlara giriyosunuz ordanda uzantılara uzntılarda görürsünüz xkit yazar yanında çöp kutusuna atıp kaldırırsınız

      Sil
  27. Mutual Checker seçeneğini o kadar denememe rağmen hiç bir ilerleme yok.Nasıl çalışıcak bu ?

    YanıtlaSil
  28. xkit 6 yı yükledim herşey oldu mutual checker butonu geldi tıkladım fakat %0 da kaldı nasıl çalışcak lütfen yardım edin ve videodaki gibi xkit işareti normal değil üstünde control panel yazıyor yardım ediin

    YanıtlaSil
  29. Mutual Checker sanırım herkeste bozuk artık çalışmıyor bi çözüm lütfen

    YanıtlaSil
  30. xkit 6'da da mutual checker çalışmıyor artık

    YanıtlaSil
  31. Mutual Checker xkit 6'da çalışmıyor artık.Üstünde Delta Checker yazan bi buton daha vardı, onu hiç kullandınız mı bilmiyorum ama çalışıyor hala. Sizi unfollow edenleri Delta Checker'dan da görebilirsiniz bilginiz olsun.

    YanıtlaSil
  32. yaa mutual dayken %0 da kalıyo hiç kığırdamıyo nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  33. ya ben ekledim. ikiside geldi ama yükleme yaparak göstermiyo kişileri bana ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  34. abi ben yaptım da sadece o simge gelmedi üstünde xkit control panel de yazıyo değişik bişey oldu nası düzelticem ya

    YanıtlaSil
  35. BEN NASIL YAPACAĞIMI BİLMİYORUM YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ¿ -melisa

    YanıtlaSil
  36. Eski url'm ilk başta çıkmış pofudukdavsan aşlsdkaşlsda utandım lan

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. Başka bir program yok mu tumblr'ın unfollow checker için ? bi bilginiz var mı ?

    YanıtlaSil
  39. mutual checker ' a tıklıyorum ''done'' kısmında %0 da kalıyor yüklenmiyor nasıl yapcam??

    YanıtlaSil
  40. xkit6 yı nasıl yüklicem?

    YanıtlaSil
  41. xkit6 da mutual checker falan gelmedi bana iki seçenek çıktı 'mass post editor' diğeride 'blog settings' bilgilendirir misiniz?

    YanıtlaSil
  42. Ya bende yükledim yukardada çıktı fakat takipçilere girince öyle bişey çıkmıyor

    YanıtlaSil
  43. ben ekledim fakat ne öyle bir simge çıktı nede takıpçı seysi

    YanıtlaSil
  44. benim de çıkmıyo ve artık yukarda da o işaret çıkmıyo

    YanıtlaSil
  45. ya bende yükledim yukardada çıktı fakat takipçilere girince öyle bişey çıkmıyor o yüzden ben xkiti kaldırmak istiyorum yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  46. senin indirdigin xkit 4.0 benimki 7.4.3 bende takipçlere girdigimde butonlar karşıma çıkmıyor

    YanıtlaSil
  47. xkit6 nasıl indirebilirim?

    YanıtlaSil
  48. xkit6 yı nerden indiricem

    YanıtlaSil