Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

7 Şubat 2014 Cuma

Tumblr Kategori Ekleme


Daha önce yazmıştım ama tumblr, tasarımını değiştirdikten sonra bu da değişmiş.

Paylaşımlarınızı giflerim, yazılarım, resimlerim gibi kategorilere ayırmak isterseniz;


İlk olarak kişiselleştir'e girip altlarda ki Sayfa Ekle butonuna tıklıyoruz.


Gelen sayfada Standart Yerleşim değil, Yönlendir olacak.


Ardından 3 adet yazmamız gereken alan gelecek.

Bunlardan ilkine butonda yazmasını istediğiniz yazıyı yazıyorsunuz.

Mesela Sevdiğim gifler, resimlerim, yazılarım, izlediğim filmler falan.

Şimdi 2. ve 3. sıraya aynı şeyleri yazıyoruz, aynısını yazmak zorunda değiliz ama önemi yok.

Yazmak zorunda olduğumuz tek şey tagged/ yazmak.

Yanında ise Türkçe karakter veya boşluk olmadan

 yazıları hangi etiket altında yazmak isterseniz.

onu yazıyoruz.

tagged/gifler yazarsanız;

o sayfada yayınlanmasını istediğiniz gifleri paylaşırken, altındaki etiket yerine gifler yazıyorsunuz.

tagged/filmler yazarsanız aynı şekilde paylaşacağınız filmlere de etiket olarak filmler yazıyorsunuz.



Şimdi ben bu postu #gifler etiketi altında paylaştığımda gurkansen.com/tagged/gifler

sayfasında yayınlanıyor olacak.

Butonum olmasa bile, sayfa eklemesem bile bu url'de hep çalışıyor olacak.

Eğer eski paylaşımlarınıza kategori ekleyeceksiniz;

Buradan toplu gönderi editörü hakkında bilgi alıp bütün seçtiğiniz postlara etiket ekleyebilirsiniz.

Tumblr Kategori Ekleme - Video Anlatım

40 yorum:

  1. hocamm tebrik ediyorum yararlı bi paylaşım. bununla az alakası olan ama cevabını çok arayıpta bulamadığım bir sorum var. yeni ekleyeceğimiz sayfanın html kodu temamızın kodundan farklı ise bunu nasıl yapabiliriz? yani sayfayı yeni bir blog gibi açıp yönlendirme yaptım cevabı bulamadığımdan ama böyle oluncada bu sefer o bloguda takip et butonu çıkıyor ve iki blog arasında kalmış oluyorum. bi yardım etsen o kadar makbule geçer ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladığım kadarıyla tumblr bloğunun içinde farklı bir tasarımla sayfa oluşturmak istiyorsun, bunun için sayfa ekle dedikten sonra standart yerleşim değil de, özel yerleşim yapıp alt bölüme oluşturmak istediğin iç sayfanın html kodlarını yazabilirsin.

      Sil
    2. cevabımı aldım süpersin dostum gerçekten teşekkür ederim ama bu seferde bulunamadı hatası veriyor sürekli en az yüz defa denememe rağmen.

      Sil
    3. ama mesela ask me butonu arşiv butonu zaten var onların arasında buton olarak çıkmıyor ki :(

      Sil
    4. yaaaaaaaa Gürkan Şen niye bakmıyorsun kafayı yiyeceğim

      Sil
    5. Bende de çıkmıyordu ben de başka bir şekilde koydum oraya :) link yazma yerine linkini yazdım dolaylı yoldan yapmış oldum ama oldu hala olmadıysa bu şekilde yapabilirsin

      Sil
  2. ya benim her şeyim tam herşeyi yaptım ama yine de ask butonuna bastığımda aradığınız url bulunamadı çıkıyor

    YanıtlaSil
  3. ben redux v2 temasını kullanıyorum etiketlerimi nasıl gizlerim ?

    YanıtlaSil
  4. ask me nasıl yapılıyor lütfen çok acil <3

    YanıtlaSil
  5. Peki bu kategorileri nasıl alt alta yapıcaz bende yan yana duruyorlar?

    YanıtlaSil
  6. Ya kendi paylaşımları ile başkalarının paylaşımları ayrı olsun diye bazılarının bloglarına bakıyorum benim paylaşımlarım diye buton var işte ona tıklayınca kendi paylaşımları sadece çıkıyor blogladıkları değil işte ben de öyle olsun istiyorum nasıl olcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı mantıkla yapılıyor o da. Gönderilerim adında bir sayfa oluştur ve bütün gönderilerine gonderilerim diye etiket ekle. Toplu etiket ekleme işlemini buradan yapabilirsin.

      Sil
    2. yapıyorum ne söylediysen ama çıkmadı o buton bloğumda acaba temam farklı olduğundan mı? :(

      Sil
    3. her şeyi yaptım ne söylediysen url de oldu yani arama butonuna sürükleyince sadece seçtiğim postlar görünüyor temamda fakat dediğim gibi buton yok ,arşiv butonu ask me butonu olduğu yerde yaptığım yok işte neden yokkkkkk :(:((: HELP ME !

      Sil
    4. benim blogumda soru butonu var ama temayı değiştirdikten sonra arşiv butonu kayboldu nasıl oluşturabilirim tekrar yardımcı olur musunuz lütfen ?

      Sil
  7. Kardeşş ya allah rızası için bi yardım et lütfen kuru kafalı imleç nereden bulabilirim ? :)

    YanıtlaSil
  8. gürkan ben yeni bir tumblr cıyım. yardımların takdire şayan gerçekten. neredeyse her sorunun cevabı sende mevcut. süpersin.

    ee şimdi birde soru sorayım;)

    sayfa ekle bölümünde bende yönlendir yok sadece standart ve özel yerleşim var. bunu nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
  9. sayfa ekleme butonunda yönlendir var ama bütün herseyi yapıyorum yinede bloguma gelmiyo sayfanın butonu

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bir sorum olacakta. Benim temam da sadece standart yerleşim ve özel yerleşim var. Ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk açtığımda benimde öyleydi. bi kaç gün sonra yönlendir butonu geldi. nasıl oldu bilmiyorum.

      Sil
    2. Benim hesabım ama bayadır var. Hala böyle bir buton gelmedi. Ne yapacağım ki?

      Sil
  11. Kategori ekliyorum ama diğer postlarımda aralarında gözüküyor ?

    YanıtlaSil
  12. Hocam dediklerinizi yaptım ama olmadı. Acaba diyorum bendemi sorun var? Sonuçta siz sohbet tadında anlatmışsınız ama benim yapamadığım bir yer var :S

    YanıtlaSil
  13. ya kategori ekledim fakat rb yaparken etiket yerine dediğin gibi yazıyorum ama kategoriye girince çıkmıyor

    YanıtlaSil
  14. Abi çok iyi anlatmışsında kategorilerin yerini nasıl değiştiriyoruz :D

    YanıtlaSil
  15. çok güzel anlatmışsın da bir şey sorucam. Ben bir yazı kategorisi yapmak istiyorum. Yani tıklayınca çıkan sayfada atıyorum hakkımda bir yazı çıksın. Nasıl olacak o iş ???

    YanıtlaSil
  16. MEsela bazı temalarda soru sorma butonu olmuyo onu nasıl halledebiliriz ?

    YanıtlaSil
  17. süpersin kardeş, teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Artık Redux temasında sadece Standart Yerleşim ve Özel Yerleşim var,Yönlendir çıkmıyor yardımcı olursan sevinirim!

    YanıtlaSil
  19. soru sorma kategorisi eklemek istiyorum ama olmuyor yardımcı olur musun?

    YanıtlaSil
  20. Bende yönlendir yok, sadece standart ve özel yerleşim gözükmekte yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  21. Ben yapıyorum ama kaydet dedikten sonra bu url geçerli değil lütfen başka bir url kullan uyarısı çıkıyor

    YanıtlaSil
  22. olmuyor url de sorun çıkıyor sürekli yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  23. Ya ben ask yerini nasıl kaldırabilirim? Lütfen cevap alabilir miyim.

    YanıtlaSil
  24. ya sayfa eklemeyi yaptım giflerde gözüküyor ama gifler çok küçük ve bozuk gözüküyor permalink kısmına tıklayınca düzgün gözüküyor sadece :/ nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  25. bikaç blog açtım bile

    YanıtlaSil
  26. Abi bende sadece standart yerleşim ve özel yerleşim var

    YanıtlaSil
  27. Abi bende sadece standart yerleşim ve özel yerleşim var

    YanıtlaSil