Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

18 Şubat 2014 Salı

Tumblr İkon Resmi Ekleme | Degiştirme


Tumblrda ki favicon resminizi değiştirmek isterseniz veya url'niz yazan yere başlığınızı yazmak isterseniz;


Profil resminiz görünsün isterseniz;

<link rel="shortcut icon" href="{Favicon}">

bu kodu ekliyorsunuz.

Kod eklemeyi bilmiyorsanız;


Eğer profil resminiz yerine farklı bir resim eklemek isterseniz;

<link rel="shortcut icon" href="RESİM-URLSİ">

Ayrıca;

Üstteki url'niz yerine farklı bir başlık yazmak isterseniz;

<title>{Title}</title>

Başlığa farklı bişey yazmak isterseniz;

<title>Buraya artık ne yazmak isterseniz</title>

Not: Bu küçük resimler genellikle önbellekten görünüyor, bu yüzden görünmesi biraz zaman alabilir. Önbelleği temizlemeniz gerekebilir ayrıca.

CCleaner programıyla yapabilirsiniz kolaylıkla.



13 yorum:

  1. Kardeşim benim bir Tumblr blogum var. Sorulan sorulara cevap verince o sorular blogumda yayınlanmıyor. Gönderilere bakınca da gözükmüyor. Nedeni ne olabilir? Yardımcı olur musun? Sanırım kodlarda bir hata var.

    YanıtlaSil
  2. Ben ana sayfada görülen resmi değiştirmek istiyorum. Ayarlarıma giriyorum, resim ekle diyorum, fotoğrafı seçiyorum fakat olmuyor. Nedeni ne olabilir?

    YanıtlaSil
  3. link tekrar eski haline geliyor..

    YanıtlaSil
  4. < link rel="shortcut icon" href="{Favicon}" > bu kodu nereye yapıştırıcaz ._.

    YanıtlaSil
  5. bu kadar uğraşıcağınıza ayarlara gidin. ayarlarda hakkında bölümünde yazdıklarınızın oldupu biyer var. oraya tıklayın. yanında zaten fotoğraf makinesi üzerinde artı var. oraya tıkla istediğin resmi se kaydt mına koyim :Dd

    YanıtlaSil
  6. Ya benim bütün postlarım gözükmüyor. Bazıları var eskileri yok. Nedendir nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
  7. Dostum ne yaptıysam bu dediklerin olmuyor faviconda kırmızı değişik bi logo çıkıyo (Huawei gibi). Sekme şeysinde yazan yazıda sadece url. http://hayallerincokotesinde.tumblr.com yardım edebilirsen çok makbule geçer

    YanıtlaSil
  8. ya ben senin temalarından birini kullandım ama iconum gözükmüyo neden olabilir

    YanıtlaSil
  9. avatarım blogumda gözükmüyor,avatar yerinde beyaz bişey var

    YanıtlaSil
  10. ya benim arama butonundan ismim çıkmıyor mesela arkadaşıma url mi söylüyorum arama butonundan arıyor fakat bulunmuyor ne yapmalıyım lütfen söyler misin

    YanıtlaSil
  11. bilmeyenler için yararlı bir makale. teşekkürler iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil