Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

18 Haziran 2014 Çarşamba

Başkasının Tumblr'ındaki Adı Yazmayan Şarkıyı Bulma


Merhabalar, birinin bloğuna girdiğinizde çalan şarkıyı beğenip adını bulamadığınız olmuştur mutlaka
daha önce burada anlatmıştım ama ucurmayanredbull daha pratik bir yöntemini bulmuş ve sağolsun bizimle paylaştı.


Tek yapacağınız şey o merak ettiğiniz şarkıyı o kişinin bloğundayken açmak ve ardından youtube'da izlenme geçmişinize bakmak.


Her blogta dinlediğiniz şarkı aslında youtube üzerinde oynatılan bir video'dur. Bu şekilde müzik dinlerken aslında arka planda o videoyu oynatmış oluyorsunuz.

Not: Elbette ki Youtube hesabınız açık olmalı.


Dilerseniz Video Anlatım:


22 yorum:

  1. Ya da blogta sağ tık sayfa kaynağını görüntüleden playlist kodunu da bulabiliriz

    YanıtlaSil
  2. shazam diye bir şey var abi ya :D

    YanıtlaSil
  3. Ne işsizsiniz amk :d Shazam'ı aç iki dakkada bulsun şarkıyı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde 10-15 saniye sürüyor ama. Senin hesabına göre 1,5dk civarı kârdayız yani :D

      Sil
  4. abi şimdi ben tumblrda soru sorarken falan bağlantı girmediğim halde bağlantı girmeyin diye uyarı falan çıkıyo soruyu da soramıyom tabi ya aga onu napcaz bilion mu ?

    YanıtlaSil
  5. Ya sana hesabımla ilgili bir soru sorucam. Sitede bulamadım. Tumblr'ına mı mesaj atayım? :)

    YanıtlaSil
  6. http://qirls.tumblr.com/ bu blogun temasını nasıl bulabilim? sidebarı muhteşem asdfg

    YanıtlaSil
  7. ya ben bi blogun temasına hayran kaldım ama yukarıda install theme yazmıyo nasıl bulabilirim temayı?

    YanıtlaSil
  8. tumblr'da izmir teması kullanıyorum blogumda aşağı gittikçe bir yerden sonra postlar tekrarlanmaya başlıyo
    nasıl düzeltebilirim bunu?

    YanıtlaSil
  9. http://ucanbalonlaraskina.tumblr.com/ bu blogun teması nedir?

    YanıtlaSil
  10. bunu yenimi buluyolar ben hep bunu kullanıyom

    YanıtlaSil
  11. bloguma arama motorunu nasıl eklerim ?

    YanıtlaSil
  12. paylaşımlarınız için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  14. Eski temay gerii getirme linki var mı? Artık eskisi gibi degistirilmiyor mu yoksa?

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz teşekkür ederiz. İyi günler

    YanıtlaSil
  16. Güzel paylaşımlar yapıyorsunuz.Ayrıca benimde bir tumblr blogum var oraya da beklerim.

    http://gorkemgunay.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  17. öncelikle teşekkürler.yeni tumblr blogu açmaya karar verdim bir playlist yapmak istiyordum beğendiğim şarkıların isimini böylece öğrenip playlistime ekleyebilirim. teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Paylaşım için teşekkürler. Farklılığınız emeğinizden belli oluyor.

    YanıtlaSil