Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

7 Eylül 2013 Cumartesi

Kesin Çözüm Gif Yapımı | Gif Üzerine Yazı Yazma | Gif Paylaşımı


Daha önce anlatmıştım daha basit versiyonunu ama sorunlarla karşılaşanlar oldu bu defa bilgisayar üzerinden biraz daha zor bir anlatımla anlatıcam.

İlk olarak ihtiyacımız olan programlar.



 Gif yapacağınız yerde seri şekilde Ctrl+E tuşlarına basacaksınız.

Video Anlatım;

50 yorum:

  1. PS CS5 te .avi formatında ki bir videoyu gif yapmak için File-->Video Import Layers yapıyordum bazen istediğim gibi olmuyordu bu kesin çözüm olmuş gerçekten paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. benim gifim tumblr a yükleyince haareket etmiyor normal resim gibi kaalıyor ne yapmam gerekir?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun nedeni gifin çok uzun olmasından dolayı oluyor bildiğim kadarıyla o Tumblr'ın sorunu senin gifinin değil :D

      Sil
    2. Uzun olmasından yanı sıra 500 pixel'den büyük yapmazsanız sorunsuz çalışacaktır. Önerim 350pixel genişliğinde olması.

      Sil
    3. sadece 3 fotodan oluşan bi gif yaptım tuval boyutunu 300x200 yaptım hala yüklemiyo :/

      Sil
    4. ben cs3 kullanıyorum, gifi photoshop'a atınca tek kare olarak gözüküyor o sürümden dolayımı ?

      Sil
    5. ben cs4 kullanıyorum, başka bir programdan gif yapıp photoshopa attığım zaman sadece ilk karesi gözüküyor. YARDIM EDİN :(

      Sil
  3. online hangi siteden yapabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.online-image-editor.com/ buradan

      Sil
  4. O değilde photoshop paralı mı dddfsdfasdf

    YanıtlaSil
  5. ps c6 ı yı sorunsuz indirdim ama kuramadım. üyelik istiyor sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1045-1415-7850-7845-3724-0703 serial gir

      Sil
  6. Macbooklarda nasıl yapılabilir ?

    YanıtlaSil
  7. sana ne kadar minnettar olduğumu kelimelerle ifade edemem! ne istersin ne yapayım, hakkını nasıl ödiyim ;A;

    YanıtlaSil
  8. ben fotoğrafları birleştirerek gif yapmak istiyorum ama nasıl yapabileceğime dair hiçbir fikrim yok. yardımcı olursanız çok sevinirim, şimdiden teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  9. videoyu gom player'da açmak için illa bilgisayara indirmek mi gerekiyor?

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. ya photoscape bilgisayarıma indirilmiyor,error veriyor sürekli ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  12. ya 4 gif yanyana yapıyorlar nasıl oluyor acaba yardımcı olurmusunuz?mesela
    http://oh-taemin-zelowhoa.tumblr.com/post/65121864860

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. En son saydamlaştırdığın dikdörtgeni yaptığımda sadece bir resimde görülüyo o gözlerle alakalı bişey mi?

    YanıtlaSil
  15. SEN HARİKASIN YEMİN EDERİM ^.^

    YanıtlaSil
  16. photoscape yakaladığım fotoğrafları yakalamıyor kardeşim yardım edebilir misin ?

    YanıtlaSil
  17. Ya admin bi şey sorcam benim blogumda profil fotom neden gözükmüyor???? olmakveyaolmamak.tumblr.com

    YanıtlaSil
  18. Cevap gelir mi bilmiyorum ama ben cs2 indirdiğimde sayfa seninkinde açıldığı gibi açılmıyor hatta çok daha farklı. Ne yapabilirim ? :/

    YanıtlaSil
  19. photoshop yüklenirken seri numarası istiyor o nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1045-1412-5685-1654-6343-1431 girebilirsin ya da kendi istdiğin bitane internetten

      Sil
  20. GOM şart mı :( Media Player olmuyo mu ? .s.s..sss

    YanıtlaSil
  21. Hazır bir gife nasıl uygulayacağım? Photoshop da hazır bir gifi animasyon olarak oynatmıyor ._.

    YanıtlaSil
  22. ben gifimi photoshopa atmak istiyorum, yazi yazmak icin olmuyor :(

    YanıtlaSil
  23. yaa ben GIFi tumblrda paylaştim,fakat haraket etmedi ((

    YanıtlaSil
  24. merhaba bişey sorucam ben gom.player'dan screen capture yapıp photoscape'de bitrleştirdim ve giflerim oldu ama tumblr'da paylaşamıyorum. internetten yüklediğim gifler paylaştığımda açılıyor ama kendi yaptıklarım açılmıyor bu yüzden de giflerim resmen elimde patladı acaba sorun nerde? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyutunu küçültmen gerekiyor. Genişliği en fazla 500px. Boyutu ise en fazla 1mb olmalı, yoksa çalıştırmıyor.

      Sil
  25. peki nasıl küçültücem yani hangi kısmında küçültmem gerekiyor?

    YanıtlaSil
  26. gifi yaptıktan sonra altına nasıl yazı ekleyebiliyoruz lütfen yardım et çok acil ://

    YanıtlaSil
  27. ya ciddi ciddi soruyorum photoshop ücretli mi ücretsiz mi

    YanıtlaSil
  28. Merhaba. Adobe Photoshop indireceğim ama Lisans : Ücretli diyor. Ücretli mi ücretsiz mi?

    YanıtlaSil
  29. ben her şeyi hallettim yazıyı yazdım ama paylaşırken nasıl paylaşacağız? fotoğraf olarak atıyor. sizin gösterdiğiniz gibi yaptım olmadı

    YanıtlaSil
  30. phatoscapeden yapılmıyomu

    YanıtlaSil
  31. merhaba size bir sorum olacak mesela gifleri al alta değil yan yana -birbirinden ayrı bir şekilde- koymak istiyorum ne yapmam gerekli?

    YanıtlaSil
  32. ya youtube kapandı nasıl bakıcam şimdi??

    YanıtlaSil
  33. Eklediğimiz yazının daha küçük olması için ne yapmamız gerekiyor lütfen cevaplar mısın ? :(

    YanıtlaSil
  34. photoshop cs2 yi indirirken oganization ve serial number istiyor her yerde aradım ama başka formatta onlar bulamadım yani bi yardımcı olursanız

    YanıtlaSil
  35. senin gösterdiğin yerde cs2 var daha yüksek olanını nerden indirebilirim

    YanıtlaSil
  36. ben ctrl+e yapınca olmadı?

    YanıtlaSil
  37. Gifli kolaj nasıl yapılıyor?

    YanıtlaSil
  38. Merhaba, ben bir gife yazı yazmak istiyorum, yazacağım gif 25 katmandan oluşuyor fakat bende yazının 6. katmanla 22. katman arasında çıkmasını istiyorum, yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  39. MERHABA ; BEN CTRL+E YAPIYORUM FAKAT GOM PLAYER DOSYASINA FOTOĞRAFLARIM GELMIYOR SEBEP NE OLABILIR?

    YanıtlaSil