Ana Sayfa Kod Ekleme Silme Gif Yapma İmleç Değiştirme En İyi Temalar Tema Değiştirme Efektler Stickers Yazı Tipleri Online Sayaç Kategori Ekleme Müzik Ekleme

25 Temmuz 2013 Perşembe

Tumblr Soru Sor | Ask Me Butonu Ekleme





İlk olarak http://www.tumblr.com/settings adresine gidip veya panodaki ayarlar butonuna da tıklayabilirsiniz.

Kişilerin soru sormasına izin ver. 

seçeneğine onay verdiğinize emin olun.


Bloğunuza gittiğinizde otomatik olarak gelmemişse eğer;

Tema düzenle dedikten sonra tema özelliklerine bakın, temada özellik olarak sunulmuş olabilir, orada da butonu koymak için bir onay isteyebilir.

Eğer orada da yok ise;

Kendimiz o sayfayı ekleyeceğiz.

Tema Düzenle dedikten sonra en alta iniyoruz ve sayfa ekle seçeneğine tıklıyoruz.


Uzantıya dikkat edin /ask olmak zorunda başlığa yazmak istediğinizi yazabilirsiniz.

Bağlantı ver kutusuna da tik koyun mutlaka.

İşlem bu kadar.








14 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bana sorular geliyor ve cevaplıyorum ama eğer anonimse bloğumda gözüküyor, bloggersa soru kendi bloğumda gözükmüyor neden olabilir acaba?

    YanıtlaSil
  3. Benime olmuyor.tema desteklemiyo diyo .yer seçmem gerekiyomuş. html istiyo

    YanıtlaSil
  4. Benimde bloğumda o buton var ama linki yok. Yani ona bastığımda soru sor kutusu çıkmıyo aradığınız sayfa bulunamadı diyo ve bi türlü yapamadım. Yardımcı olursanız sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  5. bence artık soru sorma özelliği kalkmış :(

    YanıtlaSil
  6. Yaaa soru sor butonu ve hakkımda bölümü tam da başlığın üzerinde bunu nasıl değiştirebilirim??? İsterseniz bakın:adresimi uydurarak yazın: -garfield gibi birşey -

    YanıtlaSil
  7. ben herşeyi yaptım oldu da onayla butonu yok

    YanıtlaSil
  8. merhaba benim soru sor butonum başlığın altında oluyor değiştirmek için ne yapablirim.

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar ben buraya bir link atsam onun bana hangi tema olduğunu söyleyebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  10. Ask butonu var ama tıkladığımda bulunamadı diyor. Neden olabilir? :)

    YanıtlaSil
  11. eskiden vardı ama şimdi ayarlarımda soru sorma yeri yok

    YanıtlaSil
  12. Ya ben kimseye soru soramıyorum yardım lütfen

    YanıtlaSil